۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۰۴۸۲۰
مدیر عقیدتی بسیج سازمان تبلیغات:

بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی نوآورانه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام دارابی با اشاره به اقدامات فرهنگی بسیج سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه است.
حجت الاسلام علي دارابي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دارابی، مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بدون شک بسیج خاستگاه اقدامات فرهنگی مبتکرانه و نوآورانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید و هفته بسیج فرصت مغتنمی برای مرور ایثارگری ها و فداکاری های دلاورمردانی است که در راه اهداف متعالی نظام بدون هیچ چشم داشتی به انجام وظایف می پردازند.

 

دارابی تأکید نمود: برگزاری حلقه های صالحین که بعنوان یکی از اقدامات موثر فرهنگی به کیفیت بخشیدن به سایر فعالیت ها منجر می شود در سال جاری برکات فرهنگی و توفیقات خوبی را به دست آورده است.

 

مدیر عقیدتی و نظارت بسیج افزود: بسیجیان سازمان تبلیغات اسلامی با اخلاص و معنویت در راستای خدمتگزاری به اهداف والای انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با روحیه جهادی به دنبال سازندگی علمی ، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی می باشند.

 

دارابی در پایان یادآور شد: از جمله مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بسیج رعایت همیشگی سه عنصر«بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام» می باشد که همواره مورد نظر بسیجیان این سازمان در عرصه فرهنگی و به صورت توأمان می‌باشد./998/د101/ف2

 

منبع: بسیج سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات