۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۰۴۸۰۴

یادواره شهدای اداری کارگری تربت حیدریه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای اداری کارگری تربت حیدریه در ششمین روز از هفته بسیج با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمع دیگری از مردم در محل سالن شهید تندگویان برگزار شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، یادواره شهدای والا مقام اداری و کارگری تربت حیدریه، ظهر امروز در محل  سالن شهید تند گویان با حضور امیر سرتیپ آذریان، فرمانده ارشد ارتش شمال شرق کشور، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جمعی ار مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.


گرایلی، فرمانده سپاه تربت حیدریه، در این یادواره با بیان این که شهدای انقلاب به ما پند ها و عبرت های بزرگی را آموختند، اظهار کرد: آنان به ما آموختند که بدون حضور غرب و آمریکای ملعون می توانیم زندگی معنوی و سیاسی خوبی را داشته باشیم، همچنین باید با اقتدار و صلابت در دنیا زندگی کرد و در برابر تندی ها و خشم ایستاد و مقاومت کرد.


وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی شهدا در جبهه های نبرد خاطرنشان کرد: روحیه ولایت‌مداری شهدا در این جبهه ها سبب شد تا  امروز بسیاری از دانشگاه های نظامی کشور عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 را تدریس می کنند، همچنین امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدایی است که در برابر دفاع از خون و ناموس ملت تا آخرین نفس ها ایستادند و مقاومت کردند.


فرمانده سپاه تربت حیدریه در پایان تأکید کرد: بدون شک برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی برای درس ایستادگی، پایمردی و مقاومت جوانان مرز و بوم برای نسلهای آینده بزرگترین درس بوده و باید تلاش کنیم تا به جوانانی که مدیران آینده نظام هستند، درس قدرت و صلابت را بیاموزیم.


گفتنی است،  کتاب دو شاخه از گل نرگس، برگرفته از زندگی نامه و وصیت نامه های دو برادر شهید، شهیدان سید احمد و سید محمود حسینی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدوین شده بود، با حضور پدر شهیدان حسینی و مسئولان نظامی و اداری رو نمایی شد./864/203/ب2

ارسال نظرات