۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۵۹۵

برگزاری نشست علمی «انتخابات از نگاه فقه»

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین نشست علمی دبیرخانه دین‌پژوهان با عنوان «انتخابات از نگاه فقه» در قم برگزار می‌شود؛ هر هفته در دبیرخانه دین پژوهان کشور با سخنرانی 10 پژوهشگر برتر که پژوهش های آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و به عنوان پژوهش برتر انتخاب و معرفی شده است.
نشست علمي «انتخابات از نگاه فقه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پانزدهمین نشست علمی دبیرخانه دین‌پژوهان با عنوان «انتخابات از نگاه فقه» در قم برگزار می‌شود؛ برنامه این نشست را در تداوم سلسله نشست های ده گانه علمی و تخصصی اعلام شده که هر هفته در دبیرخانه دین پژوهان کشور با سخنرانی 10 پژوهشگر برتر که پژوهش های آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و به عنوان پژوهش برتر انتخاب و معرفی شده است.

 

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه 4 آذر ماه ساعت 18:30 الی 20:00 این نشست علمی و تخصصی، با موضوع انتخابات از نگاه فقه مورد بحث پژوهشگران علوم دینی قرار خواهد گرفت.

 

سخنرانان این نشست حجت الاسلام و استاد روح الله شریعتی و حجت الاسلام مهدی مهریزی خواهند بود و جمعی از پژوهشگران علوم دینی نیز به عنوان منتقد مباحث مذکور حضور خواهند داشت.

 

این نشست علمی در در دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور در قم برگزار خواهند شد؛ شرکت برای پژوهشگران علوم دینی و اساتید آزاد است.

 

روابط عمومی دین پژوهان اعلام کرد این نشست‌ها با همکاری معاونت پژوهشی حوزه های علمیه و مؤسسه خادم الرضا(ع) برگزار می شود./998/101/ف

ارسال نظرات