۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۳۰۴۴۵۲

تقدیر آیت الله صافی از فعالیت های سپاه پاسداران

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تقدیر از فعالیت های سپاه پاسداران گفت: سپاه از نهادهایی است که توانسته خط اسلامی خود را حفظ کند.
ديدار فرمانده سپاه قم با آيت الله صافي ديدار فرمانده سپاه قم با آيت الله صافي

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده سپاه استان قم با تقدیر از فعالیت های سپاه پاسداران و بیان این‌که سپاه از نهادهایی است که توانسته خط اسلامی خود را حفظ کند، گفت: الحمدلله اهداف اولیه سپاه که همان پافشاری بر احکام اسلام و نشر معارف ولایت اهل بیت علیهم‌السلام بوده است، هنوز هم ادامه دارد و فرزندان عزیز ملت در این نهاد، همچنان در حال انجام وظیفه هستند.


وی در بخش دیگری از توصیه‌های خود به فرماندهی جدید سپاه اظهار داشت: جریان جنگ تحمیلی و حضور خالصانه مردم در دفاع از دین و پیروزی‌هایی که نصیب ملّت شریف ایران شد، یک حرکت و جریان الهی بود که باید قدر این نعمت را دانست و یاد شهدای عزیزی که در راه دفاع از اسلام عزیز، فداکاری کردند، با اصرار و پافشاری بر اهداف آنها در دفاع از احکام شرع و عزّت اسلام، را گرامی داشت.


این مرجع تقلید در ادامه این دیدار ابراز داشت: زحمات زیادی در قبل از انقلاب و زمان حضرت امام(ره) برای بروز چنین انقلاب عظیمی کشیده شده است که هدف همه اعتلای کلمه اسلام بوده است. باید ارزش‌های اسلامی که قبل و ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم، بدون کم و زیاد دنبال شود و شما سپاهیان عزیز که در خط مقدم این جبهه بوده‌اید، باید بر مواضع خود محکم بایستید و اولی به حفظ این ارزش‌ها و فداکاری‌ها خود شما هستید که اگر این ارزش‌ها حفظ شود اسباب عظمت بیشتر فراهم می‌شود و دشمنان منکوب‌تر خواهند شد./1323/د102/ج

ارسال نظرات