۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۰۴۴۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

200 روحانی از استان مرکزی به کربلای معلی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که 200 روحانی به همراه زائران اربعین حسینی استان مرکزی به کربلای معلی اعزام می شوند، گفت: این روحانیان برای اقامه نماز و شرح مسائل احکامی، تبلیغی و ارشادی با زائران حسینی استان مرکزی همراه می شوند.
حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت‌الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی نماد وحدت امت اسلامی است.

 

اربعین حسینی مظهر اقتدار جهان اسلام و تشیع است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که اربعین حسینی مظهر اقتدار جهان اسلام و تشیع است، خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین بزرگ ترین همایش مسلمانان و بزرگترین فرصت برای شناساندن مظلومیت شیعه و امام حسین(ع) و اسلام به جهانیان است.

 

حجت‌الاسلام قربانپور با بیان این که 200 روحانی به همراه زائران اربعین حسینی استان مرکزی به کربلای معلی اعزام می شوند، گفت: این روحانیان برای اقامه نماز و شرح مسائل احکامی، تبلیغی و ارشادی با زائران حسینی استان مرکزی همراه می شوند.

 

حضور 30 هزار نفر از استان مرکزی در اجتماع عظیم میلیونی عشاق الحسین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به این که اعزام زائران حسینی به مراسم اربعین سید و سالار شهیدان از هفته گذشته آغاز شده است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از 30 هزار نفر از شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) این استان در اجتماع عظیم میلیونی عشاق الحسین در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

 

حجت‌الاسلام قربانپور خاطر نشان کرد: در جهت رفاه حال زائران اعزامی به کربلای معلی علاوه بر آماده‌سازی زائرسرای زینب‌ کبری(س) اراک، تمام نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی نیز به حالت آماده‌باش درآمده و آماده خدمات‌دهی به زائران هستند.

 

400 نفر از روحانیون استان مرکزی به مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که 400 نفر از روحانیون استان مرکزی به منظور سخنرانی در اربعین حسینی به مساجد شهری و روستایی این استان اعزام خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام قربانپور با اشاره به این که600 نفر از دوستداران اهل بیت‌(ع) در طول مسیر حرکت کاروان‌ها به زائران حسینی ارائه خدمات می‌کنند، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تمام درمانگاه‌های استان مرکزی آماده ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی هستند.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در اراک

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان این که مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در اراک برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در مصلی بیت‌المقدس شهر اراک و با حضور هیئت‌های عزاداری برگزار خواهد شد./842/302/ب3

 

ارسال نظرات