۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۰۴۳۵۳
فرمانده سپاه امام رضا:

پیشروی دشمن نتیجه عقب نشینی ما است

خبرگزاری رسا ـ سردار نظری صبح امروز در گردهمایی مدیران بسیجی ادارات مشهد که تحت عنوان «روشنگری و بصیرت در برابر پروژه نفوذ» برگزار شد، گفت: اگر گاهی دشمن پیشروی می کند، ناشی از قدرت دشمن نیست، بلکه ناشی از عقب نشینی ما است و ما نباید بگذاریم دشمن در هیچ زمینه ای پیشروی کند.
سردار نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش «روشنگری در برابر پروژه نفوذ» صبح امروز با حضور مدیران و فرماندهان بسیج ادارات مشهد مقدس و نیز مقامات ارشد سپاه امام رضا برگزار شد.

 

بنا به این گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس که سخنران ویژه این همایش بود، به تبیین راهکار های اصلی دشمن برای نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور پرداخت و از «تخریب تحلیل های انقلابی» و «فرستادن نمایندگان زاویه دار با ولایت به مجلس» به عنوان اصلی ترین رویکردهای دشمن در این دو حوزه یاد کرد.

 

همچنین در ابتدای این گردهمایی، سردار یعقوب علی نظری حضور آیت الله علم الهدی را در جمع بسیجیان گرامی داشت و گفت: مفتخریم که در خراسان رضوی در خدمت آیت الله علم الهدی هستیم و این نعمتی برای ما است و ایشان عنایت خاصی به بسیج دارند.

 

وی افزود: بنای ما در هفته بسیج امسال بر این است که با تجمعات و برنامه های گسترده ای که در سطح استان، مخصوصا مرکز استان برگزار می شود، فضای جامعه بیشتر به سمت تفکر بسیجی مخصوصا از نگاه روانی سوق یابد.

 

نظری هقته بسیج را ظرفیت مناسبی برای پیشروی در نبرد با دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر گاهی دشمن پیشروی می کند، ناشی از قدرت آن ها نیست، بلکه ناشی از عقب نشینی ما است؛ ما نباید بگذاریم دشمن در هیچ زمینه ای پیشروی کند که امیدوارم با استفاده از فرصت هفته بسیج گامی در راستای این پیشروی برداریم.

 

گفتنی است، در پایان این همایش میثاق نامه مدیران و فرماندهان بسیج ادارات قرائت شد، که مضمون آن به شرح زیر است:

 

«ای پروردگار مهربان، اینک که نعمات بی بدیل عضویت در لشگر مخلص خود را نصیب ما فرموده ای، بر محمد(ص) و آل محمد(ص) درود فرستاده و با تو عهد می بندیم که پیوسته در آمادگی برای جهاد بکوشیم و هرگز با طاغوت ها جهانخواران سازش نکنیم؛ با تهذیب نفس خود را بسازیم و تسلیم نشویم؛ با آگاهی و بصیرت پرده های تزویر را کنار زده و از ولایت جدا نشویم؛ تمام توانایی خود را در راه شعار «نه شرقی، نه غربی» امام(ره) و در راستای آرمان های شهدا به کار بندیم و برای اعتلای کلمه «الله» تا آخرین قطره خون ایستادگی کنیم؛ با دوستان خدا مهر ورزیده و با دشمنان او بجنگیم و از مظلومان حمایت کنیم.»/820/203/ب3

 

ارسال نظرات