۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۲۶۳
امام جمعه صوفیان:

حضور بسیج، خواب نفوذ دشمن به ایران را غیر قابل تعبیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مردانی پور گفت: به برکت روحیه و تفکر بسیجی استکبار جهانی خواب نفوذ به ایران اسلامی را نیز نخواهد دید، بسیج با آمادگی فکری و اعتقادی خود در برابر نفوذ با بصیرت خواهد ایستاد.
حجت الاسلام مردانپور، امام جمعه صوفيان

حجت الاسلام مردانی پور امام جمعه صوفیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: بسیج یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است، بسیج کارآیی و کار آمدی خود را در طول حیات انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.


وی با بیان این‌که حضرت امام (ره) در سال 58 کلید بسیج مستضعفین و بسیج مردمی را زدند، گفت: برکات این سازمان مردم نهاد هر روز نمایان تر می شود و ملت های مسلمان و آزادی خواه نتایج و ثمرات آن را به وضوح مشاهده کرده اند.


امام جمعه صوفیان با توصیه به مسؤولان و مدیران کشوری، تصریح کرد: مسؤولان تلاش کنند تا روحیه و تفکر بسیجی را در جان و عمل خود پیاده کنند، چرا که این تفکر بسیجی بر گرفته از دین مبین اسلام و یک اندیشه عزت افزا برای کشور است.


وی با تأکید بر سیاست خارجی مبتنی بر مبانی انقلاب و ارزش های اسلامی، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور تفکر و عملی بسیجی وار را در برابر استکباری جهانی داشته باشند و بر مواضع انقلابی و ارزشهای امام راحل ثابت قدم و استوار حرکت کنند.


حجت الاسلام مردانی‌پور با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت های بسیج در رفع مشکلات کشور در حوزه فرهنگ و اقتصاد، اذعان داشت: بسیج ظرفیت بسیار مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور دارد و مسئولان باید این مسئله را مد نظر خود قرار دهند.


وی با بیان اینکه دشمن در فکر نفوذ در ایران اسلامی است، افزود: به برکت روحیه و تفکر بسیجی استکبار جهانی خواب نفوذ به ایران اسلامی را نیز نخواهد دید، بسیج با آمادگی فکری و اعتقادی خود در برابر نفوذ با بصیرت خواهد ایستاد.


حجت الاسلام مردانی پور افزود: بسیج و بسیجی ، نشانی از مکتب و جریان و تفکراتی ناب است که ریشه در بعثت و غدیر و عاشورا دارد، بسیج یک اندیشه و یک مکتب الهی است، بسیج یک نهاد مبتنی اصول و ارزش های الهی و دینی است./854/302/ب3

ارسال نظرات