۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۰۴۱۷۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

فرهنگ عاشورا نقطه قوت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که استحاله فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن موجب ایجاد واقعه کربلا شد، گفت: مراقب باشیم واقعه کربلا دیگر تکرار نشود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در همایش بصیرت عاشورایی در مسجد جامع نوشهر، اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که باعث شد واقعه کربلا بوجود بیاید و به نام اسلام بر روی پسر پیامبر شمشیر بکشند، استحاله فرهنگی و نفوذ فرهنگی بود و در عصر حاضر نیز ما باید مراقب باشیم تا واقعه کربلا دیگر تکرار نشود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که عزت و سربلندی ملت ایران در کوتاه نیامدن مقابل استکبار صورت گرفته است، بیان داشت: استکبارستیزی در فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاهی ارزشمند و غیرقابل انکار است و ایران اسلامی با این فرهنگ در جهان عزتمند شد.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند. 

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که تضعیف فرهنگ عاشورا یکی از اهداف مهم نظام سلطه بوده است، ادامه داد: اما علیرغم همه تلاش دشمن برای کمرنگ کردن و از بین بردن این فرهنگ ارزشی، شاهد هستیم که فرهنگ حسینی از هر زمان دیگری جاودانه تر شده و هر سال که بر ما می گذرد شور و شعور حسینی در دل مردم ما بیشتر می شود. 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ عاشورا را رمز بقا و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت این فرهنگ متعالی نظام اسلامی به الگویی تمام عیار در عرصه های مختلف برای دنیا تبدیل شده است.  

 

وی با اشاره به این که فرهنگ ناب حسینی نظام و انقلاب ما را در برابر فتنه های داخلی و خارجی بیمه کرده است، تصریح کرد: دشمنان از جهانی شدن این فرهنگ اصیل و ارزشی بسیار هراسان هستند و می دانند گسترش آن در جهان مانع از ظلم و زورگویی آنها به ملت ها خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.

 

وی با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.   

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.  

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این پرژوه ایران هراسی آمریکایی ها در دنیا با شکست مواجه شد، گفت: امروز دنیا به حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پی برده است و این شکست بزرگی برای آمریکایی ها است.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی اعتماد نداشته و نارد، ادامه داد: کارنامه آمریکایی ها در 36 سال اخیر سرشار از خیانت و توطئه افکنی علیه ملت ایران اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود./950/202/ب3

ارسال نظرات