۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۰۳۸۹۹
امام جمعه شهرضا:

وحدت، مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب و رمز غلبه بر مشکلات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام نیروهای اداری و مردمی در تمام سطوح جامعه، گفت: آنچه زمینه پیروزی انقلاب اسلامی، تحت نظر و هدایت های داهیانه امام راحل(ره) را فراهم کرد، وحدت کلمه و همبستگی نیروهای انقلابی بود؛ همین عامل امروز هم می تواند کشور و جامعه را در مواجهه و غلبه بر مشکلات یاری کند.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرضا، ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان، وحدت کلمه را زمینه ساز اقتدار و صلابت نیروهای نظام برشمرد و افزود: بر اساس آیه شریفه قرآن، وحدت یک نیاز اساسی است که حکم خداوند نیز بر آن قرار گرفته است.
 
وی در ادامه با اشاره به بخش هایی از تاریخ دوران صدر اسلام عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) تمامی امور و فعالیت های خود را بر محور وحدت ساماندهی کرد، ایشان در ابتدای فعالیت های خود در یثرب، با برقراری پیمان برادری بین دو طایفه اوس و خزرج، به دشمنی و تفریقه دیرینه بین آن ها خاتمه دادند.
 
امام جمعه شهرضا با تأکید بر لزوم پرهیز از جناح گرایی در میان مسؤولان و ارائه خدمات مختلف به مردم گفت: مردم و مسؤولان باید وحدت داشته باشند و از جناح گرایی پرهیز کنند زیار این عامل باعث تضعیف بنیه اقتصادی و اعتقادی مردم می شود.
 
حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را یهم ترین ویژگی کشور ایران برشمرد و افزود: در شرایط فعلی ایران امن ترین کشور جهان محسوب می شود و این مسأله یکی از مواهب الهی است که باید قدردان آن باشیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مشکلات و معضلات ایجاد شده از سوی گروهک تروریستی داعش در اروپا را ثمره اعمال و رفتار خود آن کشورها دانست و تصریح کرد: کشورهایی که ایجاد کننده و حامی داعش بودند امروزه گرفتار عواقب اعمال خود شدند.
 
امام جمعه شهرضا همچنین مردم را اصلی ترین سرمایه نظام برشمرد و عنوان کرد: مسؤولان باید تا جایی که می توانند امور را برای مردم راحت کنند و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند، امروزه کشور به حضور سرمایه گذاران و تأسیس مراکز صنعتی و کارخانجات نیاز دارد و از این جهت لازم است همراهی لازم با آن ها به عمل آید.
 
حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، رعایت اخلاق اسلامی را از جمله اصلی ترین فعالیت های نامزدهای تصدی سمت نمایندگی مجلس برشمرد و تصریح کرد: اخلاق اسلامی حکم می کند، از تخریب شخصیت دیگر رقبای انتخاباتی و وعده های کذب به مردم پرهیز شود.
 
وی تأکید کرد: مسؤولان اجرایی نظام باید از دخالت علنی در انتخبات و تبلیغ به نفع فرد یا گروه خاصی پرهیز کنند، رأی و نظر هر فردی محترم است اما در جریان انتخابات، رعایت اخلاق اسلامی و قانون بر همه چیز ارجحیت دارد.
 
امام جمعه شهرضا در پایان، با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام نیروهای اداری و مردمی در تمام سطوح جامعه گفت: آنچه زمینه پیروزی انقلاب اسلامی، تحت نظر و هدایت های داهیانه امام راحل(ره) را فراهم کرد، وحدت کلمه و همبستگی نیروهای انقلابی بود؛ همین عامل امروز هم می تواند کشور و جامعه را در مواجهه و غلبه بر مشکلات یاری کند./868/202/ب3
ارسال نظرات