۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۶۵۸
رییس اتاق بازرگانی ایران:

واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی کشور را از رکود خارج می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: بهترین راه حل برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی فعال شدن بخش خصوصی در اقتصاد خواهد بود.
اقتصاد مقاومتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلالی پور رییس اتاق بازرگانی ایران عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که امروز اصلی‌ترین مسأله مردم معیشت و اقتصاد است، اظهار کرد: امروز شرایط جدیدی در کشور ایجاد شده است و نیاز است از این شرایط به بهترین نحو استفاده کرده تا کشور از رکود اقتصادی خارج شود.
وی ادامه داد: همه باید از این فرصت استفاده کنیم و از اقتصاد مردمی و گذر از اقتصاد متکی به نفت حمایت کنیم، امروز با شرایطی که میلیاردها دلار نفت فروخته‌ایم ولی چند میلیون بیکار در کشور وجود دارند و راه حل برونرفت از این موضوع واگذاری اقتصاد به مردم است.
رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به استقبال گسترده سرمایه‌گذاری توسط کشورهای غربی در ایران تصریح کرد: ما امروز باید رفتار مناسب را برای حضور سرمایه‌گذارانی که علاقمند به سرمایه‌گذاری و هزینه در کشور هستند را فراهم کنیم ولی باید از این فرصت با دقت کامل بهره ببریم.
وی گفت: دولت باید بستر لازم را برای ورود بخش خصوصی به اقتصاد فراهم کند و بداند بهترین راه حل برای برونرفت کشور از مشکلات اقتصادی واگذاری اقتصاد به دست مردم خواهد بود.
جلالی‌پور با بیان این که اخلاق در کسب و کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اظهار کرد: متأسفانه پول‌های بی رویه بسیاری در کشور بدون حساب خرج شده و این پول‌ها باعث فساد شده است و با رعایت اخلاق بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات