۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۳۶۴۰
آیت الله ممدوحی:

پاریس نتیجه کمک به تروریست های داعش را دریافت کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور فرانسه گفت: عملیات تروریستی در فرانسه نتیجه کمک و حمایت این کشور به گروهک های تروریستی و ضد اسلامی است.
آيت الله ممدوحي 1 آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وقایع کشور فرانسه عنوان کرد: کشور فرانسه از دست پرورده های خود تو دهنی خورد.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشور فرانسه بیشترین اعزام نیرو را به کشورهای اسلامی داشته است، اظهار کرد: فرانسه به نفع گروهک تروریستی داعش بیشترین اعزام نیرو را بر ضد مسلمانان داشته است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: قطعأ کشورهایی همچون فرانسه عکس العمل جنایات خود را در کشورهای اسلامی خواهند دید و اتفاقی که در این کشور منجر به از بین رفتن مردم عادی این کشور شد گوشه ای از عواقب جنایات مقامات فرانسه است.


آیت الله ممدوحی به احکام و دستورات الهی اشاره و ابراز کرد: خدای سبحان قوانین و مقرراتی در عالم وضع کرده است؛ به همین دلیل هر ملتی خلاف دستورات الهی عمل کند و مظلومان را مورد ستم قرار دهد قطعأ جنایات شان به خودشان باز خواهد گشت.


وی با بیان این که تعدادی از یهودیان از عملیات تروریستی در فرانسه مطلع بودند، بیان داشت: یهودیان با توجه به این که از این اتفاق با خبر بودند اما سکوت کردند و قطعأ در قضیه فرانسه مسائلی در پشت پرده نهفته است که سبب ایجاد شبهه در ذهن مردم جهان می گردد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داعش را ضد اسلام و شیطان خواند و تصریح کرد: داعش تنها هدفش کشتار مسلمانان و تضعیف اسلام است، گروهک های تکفیری جزیی از رژیم صهیونیستی هستند و دست پرورده استکبار جهانی هستند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اقدامات داعش را خیانتی به مسلمانان دانست و اظهار کرد: جنایات داعش با نام اسلام سبب خدشه دار کردن چهره اسلام می گردد و این اقدام آنها خیانتی در حق مسلمانان و اسلام است.


وی در پایان عنوان کرد: قطعأ عواقب جنایات رژیم صهیونیستی و کشورهای تحت سلطه آن گریبان گیر خودشان خواهد شد؛ امید است که با عنایات خداوند متعال مسلمانان پیروز و موفق شوند./857/ت302/ج

ارسال نظرات