۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۳۰۳۲۸۸
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه:

با اقدامات آل سعود صدای شکستن استخوان های وهابیت شنیده می شود

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: اعدام شیخ نمر نه تنها رژیم سعودی را نجات نمی دهد، بلکه عامل افزایش نفرت و هماهنگی بیشتر میان حامیان اسلام و افشا شدن بیش از پیش چهره آل سعود می شود.
حجت الاسلام محمود مهدي پور

حجت الاسلام محمود مهدی پور محقق و پژوهشگر حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که کشتار و آزار و اذیت بی گناهان در پیش گاه خداوند و انسان های منصف قابل بخشش نیست، گفت: شیخ نمر شخصیتی تحصیل کرده در نجف اشرف و عالمی متنفذ در دنیای عرب است.

 

وی افزود: اعدام شیخ نمر نه تنها رژیم سعودی را نجات نمی دهد، بلکه عامل افزایش نفرت و هماهنگی بیشتر میان حامیان اسلام و افشا شدن بیش از پیش چهره آل سعود می شود.

 

حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که رفتار عاقلانه، منطقی و برخورد انسانی آل سعود با اتباع خود می توانست از درگیری و جنگ های بحرین یمن و سوریه جلوگیری کند، گفت: عربستان در دامی افتاده است که برای نجات از آن دست به هر اقدامی می زند.

 

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه با تأکید بر این که صهیونیست به دنبال ضربه زدن به مسلمانان به وسیله عربستان سعودی است، گفت: افرادی خام در آل سعود در دام صهیونیست قرار گرفته اند و منافع مادی خود را در همبستگی با صهیونیست می دانند.

 

وی با اشاره به این که عربستان به تبعیت از صهیونیست در سوریه دست به انفجار و پرورش گروهک های تروریستی پرداخت و در یمن نیز جنگی غیر منطقی و فسادانگیزی که هیچ توجیهی ندارد را ایجاد کرد، گفت: عربستان با اقداماتش هم خود و هم مسلمانان را متضرر می کند.

 

به گفته وی، خداوند بر یاری مظلومان قادر است، از این رو اتحاد مسلمانان و بیداری آنها و وحدت کشورهای اسلامی سبب می شود که جایگاه سیاسی و اعتبار اجتماعی آل سعود کاهش پیدا کند.

 

حجت الاسلام مهدی پور با بیان این که مردم عربستان روز به روز بیدار تر می شوند، تأکید کرد: نظام آل سعود با اقدامات ناشایست اش گور خود را می کند و صدای شکستن استخوان های وهابیت و تفکرات مارکسیستی به خوبی شنیده می شود./1307/303/ب3 

ارسال نظرات