۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۰۲۷۵۸
از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی؛

خدمات مشاوره علمی به صورت حضوری و اینترنتی ارائه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی در جهت حمایت علمی از طلاب و دانش پژوهان سطح 3 و 4 و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در حال تدوین پایان نامه و یا پژوهش در یکی از موضوعات مرتبط با علوم عقلی هستند، خدمات مشاوره علمی به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.
مشاوره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی در راستای حمایت علمی از طلاب و دانش پژوهان سطح 3 و 4 و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در حال تدوین پایان نامه و یا پژوهش در یکی از موضوعات مرتبط با علوم عقلی هستند خدمات مشاوره علمی به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.

 

راهنمای مشاوره حضوری

علاقه مندان به مشاوره حضوری با مراجعه به واحد مشاوره مجمع عالی به آدرس،قم،خیابان 19دی، کوچه 10، فرعی اول سمت چپ، پلاک5، فرم درخواست مشاوره علمی را دریافت و یا از اینجا دانلود و تکمیل کنند.

 

واحد مشاوره با توجه به درخواست متقاضی و تاریخ های پیشنهادی وی، با اساتید مربوطه هماهنگی های لازم را به عمل خواهد آورد و زمان مشاوره را به اطلاع متقاضی خواهد رساند و چنانچه برای متقاضی مشکلی پیش آمد که امکان حضور در زمان تعیین شده وجود نداشت می‌بایست حداقل 24ساعت قبل از زمان برگزاری جلسه، واحد مشاوره را مطلع سازد.

 

اگر متقاضی در دو نوبت بدون هماهنگی قبلی در جلسه‌ی مشاوره حاضر نشود از خدمات مشاوره علمی مجمع عالی حکمت اسلامی محروم خواهد شد و در صورت تعدد مراجعین، ارائه مشاوره علمی بر اساس زمان‌بندی تعیین شده و با در نظر گرفتن اولویت پذیرش صورت خواهد گرفت.

 

راهنمای مشاوره اینترنتی

علاقه مندان به مشاوره اینترنتی بعد از مراجعه به سایت مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی www.Hekmateislami.com و ورود به صفحه «ثبت‌نام» و پرکردن فیلدهایی که ستاره‌دار است موارد خواسته شده و سؤالات علمی خود را به طور کامل و شفاف تایپ نموده و جمع دو عدد در پایین صفحه را به طور صحیح درج و گزینه «ثبت و مشاهده مشخصات» یا «ثبت و مراجعه به سایت» را کلیک نمایند.

 

 در صورت انتخاب گزینه «ثبت و مشاهده مشخصات»؛ مشاوره علمی شما ثبت می‌شود و مشخصات خود را نیز مشاهده خواهید کرد و در پیگری‌های بعدی از طریق سایت مجمع عالی حکمت اسلامی با «ورود به سیستم پیگیری» و درج کد ملی و پست الکترونیکی می‌توانید از مراحل مشاوره خود آگاه شوید.

 

در صورت انتخاب گزینه «ثبت و مراجعه به سایت»، مشاوره علمی شما ثبت می‌شود و به سایت مجمع عالی حکمت منتقل خواهید شد و با مراجعه به «ورود به سیستم پیگری» از مراحل مشاوره خود آگاهی پیدا کنید./1324/ ت303/ف2

ارسال نظرات