۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۰۱۹۹۲
معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اخلاق اسلامی مبنای فعالیت های رسانه ای کشور قرار گیرد

خبرگزاری رسا - معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگیٰ دینی و ملی حاکم است و بر اساس اصول و ارزش های انسانی بنا نهاده شد.
حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران، معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در پاسخ به این سؤال که دشمن از چه روزنه هایی اقدام به نفوذ فرهنگی می کند، گفت: امروز دشمن از تمامی جهت ها در راستای نفوذ در کشور اقدام کرده و با برنامه های مختلف و از مسیرهای گوناگون چه از بعد اقتصادی و سیاسی چه از بعد مسائل فرهنگی در کشور ورود پیدا می کند.

 

معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که دشمن چندین سال است که در عرصه فرهنگی اقدام به نفوذ در کشور کرده است، گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم خود را به صورت برنامه ریزی شده پیگیر هستند.

 

حجت‌الاسلام  صفاران با اشاره به این که باید توجه داشت که امروز در کشور فضای تحریم ها در حال کنار رفتن است و ارتباط گرفتن با کشورهایی که تا دیروز در مقابل ایران اسلامی بودند، گفت: باید هوشیار باشیم که این ارتباط ها و تعاملات اقتصادی در حوزه رفتار، اندیشه، فکر و اصول ما تاثیر منفی نگذارد.

 

معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که چه نسبتی بین آزادی بیان و اخلاق در فعالیت های رسانه وجود دارد، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی دینی و ملی حاکم است و بر اساس اصول و ارزش های انسانی بنا نهاده شد.

 

معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه بیان کرد: افرادی که در عرصه فرهنگی تلاش می کنند باید مبنای فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی را اخلاق های اسلامی بدانند و ما می توانیم با حفظ رعایت اصول ارزش های اسلامی و انقلابی در عرصه مطبوعات هم اطلاع رسانی و  شفافیت در عمل داشته باشیم و هم افکار عمومی را نسبت به موضوعات، سیاسی، فرهنگی تبیین و روشن کنیم./842/پ 200/س

ارسال نظرات