۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۹۱۰
امام جمعه موقت تهران:

هشدارهای رهبر انقلاب ماهیت پلید شمنان را آشکار کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ماهیت پلید آمریکا برای ما و بر اساس هشدارهای مقام معظم رهبری آشکارتر شده است.
آيت الله صديقي

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، صبح پنج‌شنبه 21 آبان در حاشیه همایش طلاب جدید الورود در مرقد امام راحل(ره) و در جمع خبرنگاران، گفت: امام خمینی(ره) کانون نور الهی و حلقه وصل با خداوند است و زیارت مرقد امام راحل(ره) یادآور کفرستیزی، ظلم ستیزی و آمریکاستیزی می‌باشد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص چالش‌های پیش روی راه طلبگی، بیان داشت: امروز بزرگترین آفتی که حوزه‌های علمیه و طلاب ما را تهدید می‌کند «بی تقوایی» است.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در خصوص تمدید تحریم‌ها از سوی رییس جمهور آمریکا و نوع واکنش ما نسبت به قضیه برجام، تاکید کرد: هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص رییس جمهور آمریکا که فرمودند اوباما مشت چدنی خود را در پس لباس مخملی نشان می‌دهد امروز بیش از هر زمانی دیگری بیشتر واقعیت خود را نشان می‌دهد.


امام جمعه موقت تهران، ادامه داد: در اتباط با برجام و شرایطی که مقام معظم رهبری با نه شرط و آن‎‌هم به‌صورت مشروط پذیرفتند، بر اساس این‌که این موضوع یک‌نوع تعهد است باید رعایت شود.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان در خصوص رفتار غرب در مسأله برجام گفت: اگر طرف مقابل هم زیر قول خود بزند قطعا اعتبار برجام را مخدوش می‌سازد./856/ت302/ج1

ارسال نظرات