۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۱۷۳۱
نمایشگاه مطبوعات؛

بعیدی نژاد: مسأله نفوذ در سطوح عالی کشور در حال پیگیری است

خبرگزاری رسا ـ عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: مسأله نفوذ در سطوح عالی کشور در حال پیگیری است و باید رسانه‌ها این مسأله را به نحوی مدیریت کنند تا جامعه اعتماد خود را نسبت به این مسأله از دست ندهد.
حميد بعيدي نژاد حميد بعيدي نژاد حميد بعيدي نژاد حميد بعيدي نژاد
بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با اشاره به مسأله نفوذ در کشور در پسا برجام گفت: نفوذ به طور یقین یک امر عینی است؛ چرا که قدرت‌های بزرگ سعی می‌کنند با نفوذ در سیاست، اجتماع و فرهنگ کشورها، سیاست‌های خود را پیش ببرند.
 
وی ابراز داشت: نباید این مسأله مهم و راهبردی با مسائل پیش پا افتاده سیاسی روز همخوانی پیدا کند و دست مایه سیاسی بازی برخی احزاب و جناح‌های مختلف قرار گیرد؛ چرا که در جامعه بدبینی به وجود می‌آورد.
 
بعیدی نژاد اظهار داشت: اگر این مسأله در جامعه به صورت بسیار باز می‌شود، جریانات سیاسی مختلف از این مسأله سوء استفاده می‌کنند و احتمال اینکه کلمه نفوذ حساسیت خود را در جامعه از دست بدهد زیاد است و شاید هم برخی آن را یک توهم قلمداد کنند.
 
عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای با بیان این که مسأله نفوذ نباید لوث شود تصریح کرد: مسأله نفوذ در سطوح عالی کشور در حال پیگیری است و باید در رسانه‌ها به نحوی مدیریت شود تا جامعه نسبت به این مسأله بی اعتماد نشود.
 
بعیدی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: این مسأله برای کسانی که در وزارت خارجه فعالیت می‌کنند یک مسأله روشن است و همیشه تیم مذاکره کننده هسته‌ای و فعالان وزارت امور خارجه در همه عرصه‌ها با مسأله نفوذ سر و کار داشته و از ابتدای برجام هم مهم‌ترین نگرانی تیم مذاکره کننده جلوگیری از نفوذ بود./922/پ200/ج
ارسال نظرات