۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶
کد خبر: ۳۰۱۳۰۸
دوباره به شهر قم می آیم؛

نظر جالب یکی از مسؤولان آلمانی درباره حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام وزیر محیط زیست و ساختمان کشور آلمان آستان حضرت معصومه(س) را یک تفکر عمومی و باز توصیف کرد و گفت: این مکان مقدس فقط یک ساختمان عمومی برای زائران و مجاوران این حرم نیست بلکه یک ایدئولوژی قوی فرهنگی در جهان است.
قائم مقام وزير محيط زيست و ساختمان آلمان ، گونتر آدلر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هیات عالی رتبه کشور آلمان متشکل از قائم مقام وزیر محیط زیست و ساختمان این کشور به همراه رییس و هیأت علمی دانشگاه برلین از آستان مقدس حضرت معصومه(س) بازدید کردند.

گونتر آدلر قائم مقام وزیر محیط زیست و ساختمان آلمان با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ضریح مطهر حضرت معصومه را مورد زیارت قرار داد و زیارت این مکان مقدس را برای خو افتخاری در زندگی شخصی خو عنوان کرد.


گونتر آدلر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، هضم فضای معنوی آستان مقدس حضرت معصومه را دلیلی بر عدم اظهار نظر خود درباره فضای معنوی این حرم مطهر عنوان کرد و گفت: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها یکی از زیبا ترین آثاری است که در طول عمر خود دیده ام.

قائم مقام وزیر محیط زیست و ساختمان آلمان از قصد اولیه خود به بازگشت ایران و بازدید از اماکن مذهبی آن گفت و تصریح کرد: بعد از زیارت این مکان مقدس مطمئن هستم که دوباره به قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) خواهم آمد تا بتوانم فضای فرهنگی آن را بیشتر درک کنم.

 

گونتر آدلر آرزوی خود را نشستن در یک گوشه خلوت در آستان حضرت معصومه(س) در سفرهای آینده خود دانست و ابراز کرد: بازدید خود از این مکان مقدس را یک افتخار در زندگی خود عنوان کرد و مهمان‌نوازی خادمین حضرت معصومه(س) را مورد ستایش قرار داد.

 

قائم مقام وزیر محیط زیست و ساختمان آلمان آستان حضرت معصومه(س) را یک تفکر و باز توصیف کرد و گفت: این مکان مقدس فقط یک ساختمان عمومی برای زائران و مجاوران این حرم نیست بلکه یک ایدئولوژی قوی فرهنگی در جهان است.

 

گونتر آدلر بهترین خاطره خود از این مکان مقدس را مهمان‌نوازی و صلح طلبی مجاوران تفکر اهل بیت را عامل علاقه خود به زیارت مجدد این مکان مقدس عنوان کرد و گفت: در بیان امامان شیعه صلح طلبی می‌تواند بهترین عامل جذب همه تفکر ها و وحدت جهانی باشد و من به همین دلیل دوباره به قم خواهم آمد./837/پ 201/س

ارسال نظرات