۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۲۸۵
افتخاری در گفت و گو با رسا:

همه باید نسبت به نفوذ دشمن دغدغه داشته باشند/ از مسائل کشور استفاده انتخاباتی نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مسؤولان نسبت به نفوذ دشمن، گفت: تلاش دشمن برای نفوذ در کشور جدی است و همه باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.
لاله افتخاري لاله افتخاري نماينده مجلس

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه دشمن از راه های گوناگونی در صدد نفوذ فرهنگی به کشور است، اظهار کرد: شبکه های مجازی و ماهواره یکی از راه های نفوذ دشمن است که در سال های اخیر برنامه ریزی بسیار زیادی در این زمینه انجام داده اند.


وی با بیان اینکه دشمن به دنبال واردات فرهنگ غربی به کشور است، بیان کرد: بخشی از نفوذ دشمن می تواند از رفتارهای مردم با یکدیگر حاصل شود و مشکلات اقتصادی و مشکلات اجتماعی از دیگر راه های نفوذ فرهنگی دشمن خواهد بود.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید بر ورود افرادی که قصد سفر به کشور را دارند نظارت داشته باشند، تصریح کرد: اگر ملاحظات لازم صورت نگیرد دشمن افراد مورد نظر خود را در قالب استاد دانشگاه، سرمایه گذار وارد کشور کرده و برای اخلال در امنیت کشور برنامه ریزی می کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از هر موضوعی سعی دارند به نفع خود و یا جناح سیاسی مدنظر خود در انتخابات استفاده کند، یادآور شد: تلاش دشمن برای نفوذ در کشور جدی است و همه باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسؤولان و دستگاه های اجرایی باید با هم افزایی راه های نفوذ دشمن را ببندیم./858/ت 302/م

ارسال نظرات