۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۰۰۲۳۸
15 آبان ماه؛

مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرانی مدهامتان در استان خبر داد و گفت: به دلیل وجود بارندگی و وقوع سیل این مرحله از جشنواره به فردا موکول شده است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گت: فردا 15 آبان ماه جاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار می شود.


وی با اشاره به این که این مرحله از مسابقات قرآنی قرار بود 8 آبان برگزار شود، افزود: به دلیل بارندگی و وقوع سیل در برخی شهرستان های استان برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به 14 آبان ماه موکول شد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مرحله شهرستانی نفر جشنواره قرآنی مدهامتان در همه شهرستان های لرستان برگزار شده است، عنوان کرد: برگزیدگان این مرحله در مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت می کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در رده های سنی زیر 18 سال و بالای 18سال با حضور برادران و خواهران برگزیده مرحله شهرستانی برگزار می شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به این که مرحله شهرستانی  جشنواره قرآنی مدهامتان در بخش برادران در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل و تصحیح حمد و سوره برگزار شد، افزود: در این بخش 194 نفر به مرحله استانی راه یافته اند.


وی با بیان این که در بخش خواهران نیز مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های حفظ 5جز، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و تصحیح حمد و سوره، برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 108 نفر  به مرحله استانی راه یافته اند.


حجت الاسلام موسوی بیان داشت:  نفرات برتر مسابقات استانی جشنواره قرآنی مدهامتان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود، راه می یابند./9451/302/ب2

ارسال نظرات