۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۹۲۷

اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.
حجت‌الاسلام رسول ابراهيميان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران، از برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد و گفت: زمان برگزاری این اجلاسیه را هفتم تا نهم آذرماه سال است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمیان ابراز کرد: بالغ بر 400 نفر از مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: اجلاسیه سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور با حضور مسئولان حوزوی، علما و مدیران محترم استان‌‌ها برای هم اندیشی، تعامل و همفکری در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

 

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های حوزه‌های علمیه خواهران ضمن یادآوری این نکته که اجلاسیه مدیران هر ساله برگزار می‌شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در اجلاسیه امسال از محضر یکی از مراجع معظم تقلید نیز بهره ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: ارائه مباحث راهبردی فرهنگی، تبلیغی و تربیتی محور این اجلاسیه است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمیان همچنین تأکید کرد: سرفصل‌های مختلفی از موضوع محوری اجلاسیه استخراج شده که در قالب کمیسیون‌های متعدد با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و اساتید شاخص در آن موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت./998/د102/ی

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات