۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۹۹۱۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رویکرد استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، گفت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که روحیه استکبارستیزی ملت ایران عامل هراس دشمنان نظام اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به سبب روحیه استکبارستیزی خود همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته که به لطف الهی دسیسه ها و نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار داده است، بیان داشت: تدابیر ارزشمند ولایت فقیه همواره خنثی کننده هجمه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی بوده است که ضرورت دارد در عمل پیرو رهنمودها و سخنان گرانقدر رهبری معظم انقلاب باشیم.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی اعتماد نداشته و ندارد، ادامه داد: کارنامه آمریکایی ها در 36 سال اخیر سرشار از خیانت و توطئه افکنی علیه ملت ایران اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توافق هسته ای کمرنگ یا حذف نخواهد شد، بلکه هر روز تقویت می شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند. 

 

وی با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است. 

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.  

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.  

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است. 

 

وی صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که نظام اسلامی در جایگاه ارزنده ای قرار دارد که توانستیم به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنیم، گفت: ضرورت دارد با بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه و وحدت و همدلی در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب گام های شایسته ای برداریم./950/202/ب1

ارسال نظرات