۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۲۹۹۸۹۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

مبارزه با استکبار از اصول مهم انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: 13 آبان روز درهم کوبیده شدن استکبار جهانی آمریکا و مهر بطلانی است که به دست توانای دانشجویان پیرو خط امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی بر دخالت‏های آمریکا بر میهن اسلامی ما زده شد.
مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: 13 آبان روز درهم کوبیده شدن استکبار جهانی آمریکا و مهر بطلانی است که به دست توانای دانشجویان پیرو خط امام راحل با تسخیر لانه جاسوسی بر دخالت‏های آمریکا بر میهن اسلامی ما زده شد.

 

وی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توطئه‏های بعدی دشمن را علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه کرد و این ضربه سخت، ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران بیان داشت: در 13 آبان، روزی که شیطان بزرگ از مردم ایران و به ویژه دانش‌آموزان سیلی محکمی خورد، جهانیان بر این نکته واقف شدند که شکست ناپذیری ایران امری مهم و تحقق یافتنی است.

 

حجت الاسلام طاهری از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان به عنوان فرو رفتن تیری بر قلب دشمنان اسلام یاد کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه ابراز داشت: همه نقشه‏های آمریکا علیه ایران اسلامی همواره با شکست مواجه است و این به خاطر بیداری اسلامی در مردم، ولایت‏مداری آنان و عشق و علاقه ای ‏است که به میهن خود دارند.

 

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر این‌که در این روز دشمن فهمید که هر تفکر غلطی در مورد ایران باطل است، افزود: استکبار باید بداند که خطوط قرمز ایران باید رعایت شود و این را در سه دهه گذشته و شکست‌های پی در پی درک کرده است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، مبارزه با استکبار را از اصول مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با التزام به مهرورزی، عدالت، برابری و برادری همواره در راستای دفاع از حقوق مظلومان تاریخ گام‌های بسیار جدی برداشته است.

 

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه دست از مبارزه با استکبار نخواهد کشید، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل به دنبال کمرنگ کردن شعار «مرگ برآمریکا» هستند در حالی که این شعار جزء اصول محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که مردم کشورمان آمریکا را دشمن درجه یک و حقیقی خود می دانند، بیان داشت: آمریکایی ها در 36 سال اخیر همه توان خود را برای نابودی انقلاب و نظام به کار گرفتند، اما با بصیرت، تدبیر و راهنمایی های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و تبعیت ملت، آن توطئه ها خنثی شد./950/202/ب1

ارسال نظرات