۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۲۹۹۸۷۴

استکبار ستیزی ملت ایران تأسی از آزادی خواهی سالار شهیدان

خبرگزاری رسا ـ سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی خواستار حضور مؤمنانه مردم بصیر و شریف ایران در راهپیمایی این روز شد.
13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی خواستار حضور مؤمنانه مردم بصیر و شریف ایران در راهپیمایی این روز شد.

 

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند.

 

همچنین در آغازین سال‌های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، تایید فرموده و آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب بهمن ۵۷ دانست. جنبش دانشجویان پیرو خط امام باعث گردید صدای آزادیخواهی و استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

 

۱۳آبان ۹۴ مردم شریف ایران  با تأسی از پیام آزادی خواهی سالار شهیدان به عالمیان نشان خواهند داد که  همواره  گوش به فرمان ولی امر خود در خط ولایت خواهند ماند و زیر بار ذلت طاغوت های زمان نخواهند رفت.

 

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان، روز  مبارزه با استکبار و  ظلم ستیزی بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی به‎ویژه ملت مسلمان ایران در برابر دسیسه‌های استکبار تاکید می‌ورزد./1325/د102/ف2

 

منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات