۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۹۹۶۰۱

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ آل سعود صلاحیت صدور حکم اعدام آیت الله نمر را ندارد، برگزاری جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان در روانسر و برگزاری جلسه اخلاق مدیران شهرستان روانسر از عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور است.
اخبار کوتاه

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: در طول تاریخ تشیع ثابت شده است که با به شهادت رساندن شخصیت های اسلامی نه تنها دشمنان به اهداف خود نائل نمی شوند بلکه سبب تزلزل پایه های حکومت های ظالم و نابودی دشمنان ولایت می شود.


استاد حوزه علمیه با اشاره به صدور حکم اعدام آیت الله نمر ابراز داشت: اعلام حکم ظالمانه آل سعود در خصوص به شهادت رساندن یکی از علمای بزرگ اسلام، فرصتی ارزشمند در اختیار علما، روحانیان و اندیشمندان قرار می دهد تا ماهیت آل سعود را افشا نمایند و جنایت ها و خیانت های این رژیم دست نشانده استکبار را به جهانیان نشان دهند.


حجت الاسلام صرفی پور بیان داشت: دولت و وزارت خارجه می توانند کنفرانس های مهمی در خصوص این که آیا دولت سعودی می تواند یک عالم ربانی را که هیچ سلاحی در دست ندارد و فقط با زبان و بیانیه مردم را هدایت و ارشاد می کند و ماهیت ظالمان را افشا می کند، به اعدام محکوم کند.


استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: باید از مجامع بین المللی در جهت محکومیت جهانی آل سعود استفاده کرد.

 

برگزاری جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان در روانسر
جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان با حضور مسؤولان شهرستان در روانسر برگزار شد.

 

حجت الاسلام رهبر محمدی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر عنوان داشت: راهپیمایی 13 آبان نشانه استکبارستیزی و همدلی مردم ایران است.


وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان پیامی مهم به استکبار جهانی می دهد و آن این است که مردم ایران مواضع استکبارستیزی خود را تغییر نخواهند داد و بر اساس رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، گسترده تر از همیشه در این روز حضور خواهند داشت.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی روانسر در پایان افزود: با توجه به شرایط حاضر حضور پر شور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده اتحاد ملت ایران است و امید است مرد ولایت مدار استان نیز با حضور گسترده در راهپیمایی حماسه ای دیگر بیافرینند.

 

برگزاری جلسه اخلاق مدیران شهرستان روانسر
نخستین جلسه اخلاق مدیران ادارات شهرستان روانسر در این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام رهبر محمدی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر اظهار داشت: مدیران و مسؤولان با اخلاق حسنه و حسن خلق در مقابل مردم ظاهر شوند زیرا آن ها خدمت گذار مردم هستند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی روانسر خاطرنشان کرد: پست و جایگاه هر شخص نباید موجب کبر و غرور شود زیرا میزان سنجش اعمال تقوای هر فرد است.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: ملاک سنجش رتبه کارمندان باید بر مبنای حسن خلق، عملکرد و پیشرفت اداری و توجه به معنویات قرار گیرد.


وی در پایان با تأکید بر لزوم برپایی نماز اول وقت در ادارات تأکید کرد: نماز و امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات مورد توجه قرار گیرد./857/203/ب1

ارسال نظرات