۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۹۹۱۲۵
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه برادران خوزستان خبر داد؛

حمایت از فعالیت های پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان از حمایت از فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی طلاب حوزه های علمیه خوزستان خبر داد و گفت: این حمایت با رویکرد پرداختن مبالغی به عنوان کمک هزینه چاپ و تألیف یا خریداری مقداری از تألیفات طلاب انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمد افضلي ، معاون پژوهش حوزه هاي علميه برادران خوزستان

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که با آغاز فعالیت این معاونت، همواره حمایت از فعالیت‌های پژوهشی را طلاب دنبال می‌کردند، ابراز داشت: الحمدالله این موضوع در اولویت‌های کار این معاونت قرار گرفت.

 

وی با اشاره به این‌که از مؤلفان حوزوی از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه حمایت می‌شود، اظهار داشت: این حمایت با رویکرد پرداختن مبالغی به عنوان کمک هزینه چاپ و تألیف یا خریداری مقداری از تألیفات طلاب انجام خواهد شد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این‌که با انجام حمایت از فعالیت‌های تبلیغی کمک شایانی در تألیفات و گسترش فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی صورت می‌گیرد، بیان داشت: هر مؤلف، کتاب یا اثر خود را باید به معاونت پژوهش حوزه علمیه در حال تحصیل تحویل بدهد و فرم مربوط را تکمیل کند و این آثار به معاونت پژوهش مرکز مدیریت ارسال خواهند شد.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه برادران خوزستان ادامه داد: یک کمیته به نام بررسی آثار و ارزشیابی آثار علمی طلاب در قم تشکیل می شود؛ این کمیته موظف به بررسی کتاب و اثر علمی در هر گروه تخصصی و موضوع و داوری و ارزش‌گذاری از صفر تا 100 است.

 

حجت‌الاسلام افضلی با اشاره به معیار و ویژگی آثار که از امتیاز بالایی برخوردار خواهند شد، افزود: آثار چاپ شده یا آماده انتشار سال‌های 93 و 94 با تکمیل فرم مربوط و ارسال آثار، مورد حمایت های مالی و معنوی معاونت پژوهش قرار می‌گیرند./9453/303/ب2

ارسال نظرات