۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۹۹۰۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

احساس آرامش و امنیت مردم مهم ترین نقطه قوت نیروی انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: احساس آرامش و امنیت در جامعه از سوی مردم، مهم ترین نقطه قوت و اقتدار نیروی انتظامی است.
حجت الاسلام يعقوبي - نشست بصيرتي نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه شنبه، در نشست بصیرتی فرماندهی نیروی انتظامی استان که با شرکت فرماندهان پایگاه ها و مراکز انتظامی برگزار شد، با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز به واسطه فعالیت ها و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت مناسبی در مرزها و داخل کشور فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مزبور مرهون تلاش های مخلصانه و قانونمند جان برکفان نیروی انتظامی است، افزود: امروز مردم ایران اسلامی از حضور پلیس در جامعه احساس امنیت و آرامش می کنند و مهم ترین نقطه قوت و اقتدار نیروی انتظامی نیز همین امر است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر ارتقای بصیرت و اخلاق اسلامی در بین کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، خاطرنشان کرد: بصیرت چراغ ایمان، سرمایه و پشتوانه تلاش و کار هر فرد محسوب می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: در این راستا با تبیین حقایق و پذیرش واقعیت ها می توانیم عملکرد بهتری داشته و از باورهای دینی و ارزش های انقلابی خود دفاع کنیم.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز نیروی انتظامی از نظر علمی و بصیرتی متحول شده است، تصریح کرد: این تحول در عملکرد و رفتار پلیس نیز کاملا مشهود بوده و نتیجه آن هم افزایش رضایت مندی مردم است.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با قرائت حدیثی از امام محمدباقر(ع)، اظهار کرد: بنا به فرموده این امام همام پایه های کمال جامعه دین شناسی و حفظ اعتقادات، برنامه ریزی مناسب و خروج از روزمرگی و مقاومت در برابر سختی ها و مشکلات است به همین دلیل از کارکنان نیروی انتظامی نیز انتظار می رود این سه اصل را در زندگی فردی و اجتماعی خود رعایت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه فعالان این عرصه می بایست در محیط کار و اجتماع و نیز داخل خانواده اخلاق حسنه و گشاده رویی داشته باشند، اضافه کرد: مزین بودن پلیس به اخلاق حسنه و رأفت اسلامی منجر به افزایش احساس آرامش در مردم خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه داشتن ایمان، بصیرت و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی سه رکن اصلی در نهاد خانواده ها است، تصریح کرد: برای دست یابی به این جایگاه می بایست بصیرت دینی و سیاسی داشت و با توجه به هجمه های مختلف دشمنان، خانواده ها و فرزندان را نسبت به خطرات این تهاجم آگاه کرد.

 

سردار علیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این نشست بصیرتی، ارتقای اخلاق فردی، جریان شناسی سیاسی، دین داری و مهارت همسرداری را از جمله موضوع های مورد توجه در نشست های بصیرتی نیروی انتظامی استان برشمرد.

 

وی افزود: دوره های مزبور با شرکت 150 نفر از فرماندهان پاسگاه ها و مدیران نایب دوم انتظامی استان و با تدریس اساتید برتر حوزه علمیه در حال برگزاری است./9314/202/ب1

ارسال نظرات