۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۹۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

نهادینه کردن گفتمان عاشورا در جامعه از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، اظهار کرد: نهادینه کردن گفتمان عاشورایی در جامعه یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باعث بروز فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ای نهادینه شود هیچ دشمنی جرأت حمله به آن کشور را نخواهد داشت
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،اظهار کرد: نهادینه کردن گفتمان عاشورایی در جامعه یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

این مسئول فرهنگی، گفت:خوشبختانه مردم ایران اسلامی خودجوش مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را برگزار می‌کنند به این به خودی خود نشان از علاقه این مردم به اهل بیت علیه السلام است.

 

مسعودی، تصریح کرد:امروز شناساندن فرهنگ عاشورا به اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی است که باید با تدبیر در این زمینه نفوذ کرده تا جوانان و نوجوانان با فرهنگ عاشورایی آشنا شوند.

 

این فعال فرهنگی در البرز،خاطر نشان کرد:بسیاری از جوانان و نوجوانان ما در مراسم عزاداری شرکت می‌کنند ولی شناخت بسیار زیادی از امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان ندارند.

 

حجت‌الاسلام مسعودی،ادامه داد:باید با بهرگیری از اساتید توانمند و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش پرورش زمینه برگزاری گفتمان عاشورایی را در مدارس سطح کشور فراهم کنیم.

 

وی افزود:سازمان تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای دهه اول محرم تاکنون گفتمان عاشورایی را در قالب موضوعات مختلف در سطح مدارس استان برگزار کرده است که این گفتمان با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ادامه داد:باید تلاش کنیم که جامعه ما با درایت مسئولان فرهنگی با فرهنگ عاشورایی بیش از بیش آشنا شوند چراکه نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه باعث بروز فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ای نهادینه شود هیچ دشمنی جرأت حمله به آن کشور را نخواهد داشت.

 

ایشان در پایان خاطرنشان کردند:باید تلاش ما این باشد که نسل جدید با فرهنگ عاشورایی و حسینی آشنا شوند چراکه دشمن با بهرگیری از فضایی مجازی تمام تلاش خود را در راستای انحراف فکری و اخلاقی جوانان بکار گرفته است.

 

مسعودی،ادامه داد:مسئولان باید از دستگاه های فرهنگی در سطح کشور حمایت کنند چراکه انجام فعالیت فرهنگی در سطح کشور نیازمند هزینه بودجه مناسب است هرچند که سازمان تبلیغات اسلامی با بودجه کم فعالیت های خوبی را در این زمینه انجام داده است./1325/د102/س

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات