۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۹۸۸۷۶
عضو کانون تخصصی مهدویت قم:

خشنودی خداوند متعال و حضرت ولی عصر در گرو رفتار نیک و پسندیده است

خبرگزاری رسا ـ عضو کانون تخصصی مهدویت قم در چهارمین نشست همایش 313 یار موعود گفت: قطعأ اعمال نیک و صداقت در عمل سبب خشنودی خداوند متعال و امام زمان(عج) است.
حجت الاسلام بالا دستيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، چهارمین نشست همایش 313 یار موعود  پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان و فعالان فرهنگی در مجموعه فرهنگی انتظار استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام محمدامین بالادستیان، عضو کانون تخصصی مهدویت قم با حضور در این همایش با بیان اینکه حضرت ولی عصر(عج) همواره ناظر بر اعمال انسان‌ها است، عنوان داشت: خشنودی خداوند متعال و امام زمان(عج) در گرو رفتار نیک و پسندیده است.


عضو کانون تخصصی مهدویت قم با اشاره به اینکه همگی باید پذیرای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشند، تصریح کرد: قطعأ فراهم کردن شرایط ظهور از نشانه های ظهور است.


حجت‌الاسلام بالادستیان در ادامه افزود: با شرایط ایجاد شده در جهان اسلام و رخنه فرهنگ غربی میان مسلمانان قطعأ تقرب به سوی خدا و پیوند عمیق انسان و معبودشان از ضروریات به شمار می رود.


استاد اخلاق خاطرنشان کرد: متأسفانه فساد، شهوت‌پرستی، خیانت و موارد متعدد دیگری در جوامع اسلامی در حال گسترش و رواج است، حضرت ولی عصر(عج) شاهد و ناظر بر اعمال این‌گونه افراد است، از این رو باید با اجرا کردن احکام الهی و خدایی در جامعه با فساد و بی بند و باری مقابله کرد و شرایط ظهور را نیز فراهم کرد.


حجت‌الاسلام بالادستیان ابراز کرد: یکپارچه شدن انسان‌ها و علاقه قلبی به حضرت ولی عصر(عج) و خواستار ظهور این امام بزرگوار و شرایط جامعه را به سمت اسلامی شدن سوق دادن از عوامل ظهور است.


عضو کانون تخصصی مهدویت قم تصریح کرد: قطعأ باید عدالت، خدمت به مردم، صداقت و موارد دیگر در جامعه نهادینه شود و از این رو در این صورت ظهور حضرت ولی عصر(عج) برای عده‌ای دردناک نیست بلکه برای تمامی بندگان خوشایند و رضایت بخش است.


وی بیان داشت: دشمنان اسلام درصدد تخریب اعتقادات مسلمانان هستند و به هر شکل و نحوی برای تحقق اهداف خود مجدانه تلاش می‌کنند، وظیفه ما سنگین‌تر از قبل است، پس برای بقای انقلاب و اسلام نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد.


حجت‌الاسلام بالادستیان در پایان عنوان داشت: امید است بتوانیم از یاران وفادار حضرت ولی عصر(عج) باشیم و شرایط را برای حضور آخرین فرستاده خداوند متعال فراهم کنیم./857
/202/ب2

ارسال نظرات