۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۹۸۸۵۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان مطرح کرد؛

لزوم بهره‌برداری مناسب از شبکه عظیم تبلیغی استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به وجود شبکه بزرگ تبلیغی با حضور طلاب و روحانیون استان، گفت: باید از ظرفیت هزار مبلغ استان زنجان در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی استان بهره برده شود چرا که این تعداد مبلغ ظرفیت بسیار بزرگ و عظیمی است.
حجت الاسلام صفي ياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جلسه شورای فرهنگی این سازمان، با اشاره به لزوم تصحیح سبک زندگی مردم، گفت: برنامه های فرهنگی باید تاثیر گذار بوده و بتوانند در سبک زندگی مردم تغییراتی ایجاد کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به وجود شبکه بزرگ تبلیغی با حضور طلاب و روحانیون استان، گفت: باید از ظرفیت 1000 مبلغ استان زنجان در پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی استان بهره برده شود چرا که این تعداد مبلغ ظرفیت بسیار بزرگ و عظیمی است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری جلسات شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای فرهنگی، ارائه راهکارهای مناسب برای برنامه ریزی دقیق طرح ها و اجرای دقیق برنامه ها است و باید ضمن شناسایی فرصت ها و تهدیدات در صدد توسعه بیش از پیش برنامه های فرهنگی برآمد.

 

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با انتقاد از برخی مؤسسات قرآنی به سبب فقدان اتخاذ یک استراتژی خاص، تصریح کرد: باید در اجرای برنامه ها مطالبه گر بود و ضمن داشتن هدف با جدیت تمام برای اجرای آنها تلاش کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگی، قرآنی و دینی در استان وجود دارد، گفت: باید با بسیج تمام امکانات بتوان در زندگی مردم ورود پیدا کرد و تغییرات لازم را به وجود آورد.

 

وی در ادامه با بیان این که با مدیریت تعاملی می توان کارهای خوبی در استان زنجان انجام داد، گفت: باید از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به ظرفیت های خوبی که دارند در توسعه فرهنگ دینی بهره برد و در این خصوص تفاهم نامه همکاری با این دستگاه ها منعقد کرد.

 

حجت الاسلام صفی یاری در پایان با اشاره به وظایف تبلیغات اسلامی زنجان در تحول فرهنگ استان خاطر نشان کرد: متولی اصلی برنامه های فرهنگی و دینی در استان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان است و این اداره کل وظیفه نظارت و هدایت تمام برنامه های فرهنگی و دینی را بر عهده دارد.

 

گفتنی است؛ در این جلسه هر کدام از کارشناسان حوزه های فرهنگی به طرح دیدگاه های خود پرداختند./949/202/ب3

ارسال نظرات