۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۱۱۲
امام جمعه شبستر:

استحاله ارزش‌های نظام هدف دشمن از نفوذ است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که دشمن تلاش دارد در عین حفظ صورت، سیرت انقلاب را تغییر دهد، گفت: دشمن از رهگذر نفوذ به دنبال تغییر سیرت نظام است.
حجت الاسلام علي محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در جمع مسؤولان آموزش و پرورش این شهر، با تأکید بر ترویج فرهنگ عاشورایی در میان جوانان، اظهار داشت: این مهم باید از برنامه های آموزش و پرورش باشد.

 

وی با تقدیر از برنامه احلی من العسل آموزش و پرورش، این طرح را فاخر خواند و تصریح کرد: قاسم بن الحسن(س) این سخن را در عاشورا در پاسخ به پرسش امام حیسن(ع) به زبان می آورد، قاسم بن الحسن می تواند الگوی نسل جوان و دانش آموزان در کشور مطرح شود.


عضو شورای استانی حوزه علمیه تبریز هدف از عزاداری محرم را آشنایی و شناخت نسبت به اهداف این قیام دانست و ابراز داشت: بزرگداشت واقعه عاشورا نباید به عزاداری در ماه محرم خلاصه شود، در راستای حفظ ارزش‌های کربلا و اهداف عاشورا باید در طول سال تلاش کرد.


امام جمعه شبستر با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز، خواستار اقامه نماز با محوریت مسجد در بین دانش آموزان شد و افزود: با وجود نظام اسلامی شرایط تبلیغ دین و معارف اسلامی فراهم است، از این رو با بهره گیری از ابزارهای تبلیغی و شیوه های مناسب می توان دین اسلام را به نسل جوان آموخت.


وی نسل جوان را آینده سازان کشور دانست و ابراز داشت: باید مسأله تربیتی دینی و آشنایی با ارزش های اسلامی در میان نسل جوان جدی گرفته شود، آینده کشور در گرو تربیت نسل جوان جامعه است؛ تربیت دینی و توسعه علمی در رأس برنامه های آموزش و پرورش است.


حجت الاسلام محمدزاده مبارزه با اصل اسلام را هدف گروه های تکفیری  صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: داعش، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی در راستای اهداف نظام استکبار جهانی گام بر می داند و عامل تضعیف قوای کشور های اسلامی در منطقه شده اند.


وی با اشاره به خطر استحاله ارزش های نظام اسلامی با حفظ صورت آن، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با حفظ صورت انقلاب سیرت و ماهیت دینی و ارزشی آن را از میان ببرد، نفوذ برنامه دشمن برای تغییر سیرت و ماهیت نظام است که باید توصیه ها و دستورات رهبری در این خصوص جدی گرفته شود./854/202/ب3

 

ارسال نظرات