۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۹۸۰۲۳
امام جمعه ازنا:

سخنان رهبری موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به سخنان، هدایت و تذکرات به موقع رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون، گفت: سخنان رهبری موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می شود.
دشمن را از دور بايد ديد

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی، امام جمعه شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با هدایت و رهبری پیامبرگونه امام راحل در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.


وی با اشاره به این که این انقلاب در 12 فروردین سال 58 با رأی 98 درصدی مردم به استقرار نظام جمهوری اسلامی منجر شد، افزود: از همان سال خصومت آمریکا علیه کشور ما آغاز شد.


حجت الاسلام هراتی علت آغاز خصومت های آمریکا علیه ایران را قطع شدن دست آنان از منافع ایران بیان کرد.


وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا از این روی با تمام قدرت خویش و عواملی که در منطقه داشت به مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و در طول این سال ها برای از پای درآوردن نظام از هیچ کوششی دریغ نکرد.


وجود رهبری با بصیرت و آگاه دسیسه های دشمن را خنثی می کند 
امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به این که دشمن در عرصه های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نظام از هر توطئه ای استفاده کرده است، اظهار داشت: همواره با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت، استقامت، پایداری و هوشیاری ملت ایران نقشه های شوم دشمن در عرصه های گوناگون خنثی شده است.


حجت الاسلام هراتی با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می شود، عنوان داشت: انقلابی که حاصل خون شهدا، ایثارگری جانبازان و ایثارگران است، امروز نیز تداوم نظام در گرو پیروی از سخنان و فرامین رهبر معظم انقلاب است.


وی در ادامه با اشاره به شکل گیری مذاکرات یادآور شد: مقاومت ملت ایران موجب شد آمریکا پای میز مذاکرات بیاید، اکنون با حفظ هوشیاری باید جلوی نفوذ دشمن گرفته شود.


حجت الاسلام هراتی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا بیان کرد: تاریخ برای ما ثابت کرده است که چنین گرگی هرگز دست از خصومت و کارشکنی برنخواهد داشت.


وی با اشاره به این که امام راحل و رهبری از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده اند، تصریح کرد: شیطان بزرگ دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و دست از دشمنی بر نمی دارد.


امام جمعه شهرستان ازنا با تأکید برهوشیاری علیه دسیسه های دشمن یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان هوشیار و آگاه نظام اسلامی همواره از پروزه های و دسیسه های دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا به موقع هشدار می دهد.


وی با اشاره به این که ملت ایران همیشه و در هر زمان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، ادامه داد: دولتمردان و مسؤولان نیز با هوشیاری کامل باید در برابر توطئه های نفوذ دشمن هوشیار باشند./9459/302/ب1

ارسال نظرات