۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۹۹۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

سازمان‌های بین‌المللی اجیر به خبرسازی علیه مسلمانان شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: سازمان هایی که وظیفه دفاع از حقوق ملت ها را به عهده دارند، در فجایع فلسطین اجیر به خبرسازی علیه مظلومان عالم و مسلمانان شده اند.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که عمق فاجعه منا بر کسی پوشیده نیست، گفت: دولت بی تدبیر و بی لیاقت عربستان تا کنون آماری دقیق از جانباختگان، دلیل رخ دادن این فاجعه و مسببین آن ارائه نکرده است.

 

وی افزود: متأسفانه مسؤولان عربستان تا کنون از خانواده های جانباختگان عذرخواهی نکرده اند که این کاستی ها گناهی بزرگ محسوب می شود.

 

حجت الاسلام محمدی با اظهار تأسف برای سازمان های بین المللی که به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، گفت: هیچ یک از مسؤولان سازمان های بین المللی به مقصر اصلی فاجعه منا اشاره نکرده اند که این خود نشان از بی توجهی به حقوق بیش از 7 هزار نفر جانباخته منا است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: با رخ دادن کوچکترین اتفاقی که برای منافع سازمان های بین المللی مضر باشد، همه این سازمان ها به بهانه حقوق بشر بسیج می شوند، اما کوچکترین واکنشی به فاجعه منا نشان ندادند.

 

وی با تأکید بر این که بی توجهی سازمان های بین المللی در فجایع فلسطین نیز مشهود است، گفت: انتفاضه سوم مردم مظلوم فلسطین آغاز شده است.

 

به گفته وی، رژیم غاصب اسرائیل در طول شبانه روز دست به کشتار زنان، کودکان و مردم بی گناه فلسطین می زند که نمونه آن در تاریخ وجود ندارد.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: سازمان هایی که وظیفه دفاع از حقوق ملت ها را به عهده دارند، در فجایع فلسطین اجیر به خبرسازی علیه مظلومان عالم و مسلمانان شده اند.

 

وی با اشاره به این که اقدام جوان فلسطینی برای دفاع از خود در مقابل سرباز فلسطینی توسط رسانه های بزرگ نمایی استکبار شد، افزود: زمانی که خانه های مردم فلسطین تخریب و مردم آواره می شوند، هیچ کدام از این خبرگزاری ها به آن نمی پردازند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با اشاره به این که در ایام محرم و صفر باید صدای مظلومیت مردم یمن، بحرین و فلسطین به گوش مردم و جهانیان رسانده شود، گفت: ملت های جهان علی رغم تلاش استکبار جهانی برای خلاف جلوه دادن اتفاقات، از باطل و ظالم بودن کشورهای مستکبر مطلع هستند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات