۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۹۷۸۵۷
رییس مجلس خبرگان رهبری:

هیأت های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که هیأت های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند، گفت: در مقابل تهاجمات دشمن باید از تمام وسایل و ابزارهای روز استفاده کرد تا توطئه‌ها خنثی شود.
ديدار رييس مجلس علماي شيعه بحرين با آيت الله يزدي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار مسئولان هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به تلاش دشمنان علیه شیعه و جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز دشمن ازهمه ابزارهای ارتباطی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی استفاده می‌کند تا نسل جوان را با دین و فرهنگ دینی بیگانه کند.

 

وی اضافه کرد: امروز جریان‌های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارند که تلاش می‌کنند تا در مسائلی همچون قمه زنی و مباحث اختلاف برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند، پس باید مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشید.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان نقش رهبری در جامعه و تاثیرگذاری آن در جهان امروز، اظهار کرد: امروز همه باید قدر نعمت بزرگ رهبری را دانسته و متوجه باشیم که در تمام بحران‌ها و مشکلات، رهبر آگاه، بیدار و جامع الشرایط ایران اسلامی هستند که موجب حفظ منابع دنیوی و اخروی همه آحاد مردم بوده و با هدایت‌ها و مواضع روشن و قاطع خود جامعه را از بحران عبور دادند.

 

آیت‌الله یزدی در ادامه به فاجعه منا اشاره و خاطرنشان کرد: اگر نهیب و اعلام قاطع فرمانده کل قوا و رهبر شجاع ما نبود، عربستان در مقابل ایران و دیگر کشورها رفتار صحیحی انجام نمی‌داد و این برخورد قاطع سبب شد تا سران دیگر کشورها نیز موضع بگیرند؛ پس باید قدر این نعمت بزرگ و نقش و کلام تاثیرگذار ایشان را بدانیم.

 

وی همچنین به اهمیت ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما از قیام اباعبدالله الحسین(ع) سرمشق گرفته و هرچه داریم از ماه‌های محرم و صفر است.

 

وی از استقبال گسترده جوانان در هیئت خادم الرضا ابراز خرسندی کرد و گفت: باید این میزان حضور جوانان که سرمایه‌ای مذهبی است، حفظ شده و مراقب بود تا شعائر حسینی دچار آسیب‌های حاشیه‌ای نشود.


رئیس شورای سیاست گذاری هیئت و کانون خادم الرضا نیز در این دیدار گفت: پیروی از خط امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و ارتباط مستمر با مراجع عظام، علما و مدرسین حوزه علمیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و وفاداری به این ارزش‌ها سرلوحه همه تصمیم‌گیری‌ها و برنامه ریزی‌های این تشکل بزرگ دینی است.

 

آیت پیمان، موضع گیری صحیح خادم‌الرضا در مقابل جریان‌های انحرافی، شبهه افکن و اختلاف انگیز را از ویژگی‌های ممتاز این هیئت دانست و تصریح کرد: همواره در مقابل این جریان قرار داشته و از نفوذ آن جلوگیری خواهیم کرد.


هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با هدف فعالیت در عرصه‌های دینی، فرهنگی و آموزشی در سال 1372 تاسیس شد و اکنون بیش از 22 هزار عضو دارد./1325/د101/ی

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظرات