۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۹۷۷۹۳
امام جمعه کوهدشت:

مراقبت در اجرای برجام مهم‌ترین دغدغه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت با بیان این که رهبر معظم انقلاب اصل قضیه برجام را تأیید کردند، گفت: مهم ترین دغدغه ایشان مراقبت در اجرای برجام است که باید با چشم باز در این زمینه عمل کنیم.
برجام

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با مسأله برجام بیان داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب باید مراقبت های دقیق در این زمینه صورت گیرد.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در رابطه با مسأله برجام افزود: رهبر معظم انقلاب اصل قضیه برجام را تأیید کردند و ما نیز به پیروی از ایشان مسأله برجام را تأیید می کنیم.

 

حجت الاسلام طهماسبی مذاکرات و توافق هسته ای را مسأله ای مهم برای کشور دانست و گفت: در صورت فقدان مراقبت های دقیق ممکن است خسارت هایی برای کشور به همراه داشته باشد.

 

اجرای برجام نباید ابزاری برای نفوذ دشمن شود

امام جمعه کوهدشت با بیان این که دغدغه رهبری مراقبت در اجرای برجام است، عنوان داشت: در این نبرد دیپلماسی که شکل گرفته است، با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید با چشم باز در اجرای برجام مراقب و مواظب باشیم که ابزاری برای نفوذ دشمن نشود.

 

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشور است، تأکید کرد: مسؤولان در اجرای برجام باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند.

 

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه تصریح کرد: هدف دشمن در جریان نفوذ به کشور ایجاد تفرقه بین اقشار ملت و مسؤولان نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران است.

 

رمز تداوم نظام جمهوری اسلامی وحدت است

امام جمعه کوهدشت رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون و دوران جنگ تحمیلی را وحدت دانست و ابراز داشت: امروز نیز رمز تداوم نظام جمهوری اسلامی حفظ وحدت زیر چتر ولایت است.

 

وی ادامه داد: وحت ملت ایران و مسؤولان مهم ترین عامل در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با یادآوری به این که نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات صداقت دارد، افزود: آمریکا به دنبال صداقت نیست و باید در برابر اقدامات آمریکا هوشیار باشیم.

 

وی با بیان علت خصومت آمریکا با ملت ایران خاطرنشان کرد: چهره آمریکا در طول تاریخ توسط ملت ایران شناخته شده است و هرگز قابل اعتماد نیست.

 

امام جمعه کوهدشت عمق سخنان رهبر معظم انقلاب را مراقبت و مواظبت از دسیسه های دشمن بیان کرد و گفت: باید به پیمان و میثاق خویش وفادار باشیم و فریب دسیسه های دشمن را نخوریم.

 

وی با تأکید بر لزوم اجرای بندهای توافق هسته ای یادآور شد: زمانی که به بندها و تبصره ها عمل نشود، اجرای برجام نیز دچار توقف می شود.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به این که لغو تحریم ها از جمله شرایط برجام است، عنوان کرد: زمانی که در یک قرارداد شرط فاقد شود، مشروط نیز فاقد عمل می شود./9459/302/ب3 

ارسال نظرات