۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۹۷۷۱۰
استاد حوزه علمیه قم:

تدابیر رهبری دشمن را در منطقه زمین گیر کرد/ برجام دستاویزی برای نفوذ دشمن نشود

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به مدیریت و تدابیر رهبر معظم انقلاب در برخورد با مسائل منطقه و اسلام، گفت: تدابیر رهبری دشمن را در منطقه عقیم گذاشت.
سخنراني سيدمحمد واعظ موسوي در اختتاميه نهمين اجلاسيه خبرگان رهبري حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والملسمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در جمع عزادارن حسینی، شرایط خاورمیانه امروز را متأثر از سیاست های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی نتوانست تسلط خود را بر منطقه خاورمیانه اعمال کند.

 

وی با اشاره به ویژگی بارز مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: سیاست های مقام معظم رهبری و هدایت ها ایشان باعث شد تا منطقه از سوختن در آتش تکفیری های صهیونیستی در آمان بماند و از یک جنگ بزرگ علیه مسلمانان جلوگیری شود.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات سوء دشمن علیه رهبری و مقام ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: نقش مقام معظم رهبری در سیر تحولات منطقه و حمایت از جریان مقاومت اسلامی انکار ناپذیر است، نقشی که رهبری در این خصوص دارد دیگر رهبران اسلامی فاقد آن هستند.

 

وی نفوذ اندیشه انقلابی و جایگاه مقام معظم رهبری در میان مسلمانان منطقه را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: استراتژی انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان عالم و مسلمانان است، رهبر معظم انقلاب با تدابیر خود حمایت از مظلومان منطقه را هدایت و برنامه ریزی کرد.

 

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که هر موفقیت و پیروزی در توافق هسته ای متعلق به ملت و رهبری و دولتمردان جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: نباید برجام و توافق دست آویز دشمن برای نفوذ در کشور باشد.

 

وی با گوشزد کردن خطر نفوذ دشمن، تصریح کرد: رهبری بارها این خطر را گوشزد کرده است، باید راه های نفوذ دشمن در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ گرفته شود، مسؤولان کشور لازم است این موضوع را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و این خطر را مهم تلقی کنند.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم فاجعه منا را مورد اشاره قرار داد و گفت: این حادثه سبب آزرده خاطر شدن مسلمانان شد، عربستان برای سر پوش گذاشتن بر اتفاق منا تلاش داشت تا اجساد و پیکر های مطهر جان باختگان در این حادثه را در کشور خود دفن کند.

 

وی با اشاره به برخورد قاطعانه مقام معظم رهبری در برابر هتک حرمت حجاج توسط آل سعود در جریان حادثه منا، اظهار داشت: بیانات رهبری عامل خنثی شدن نقشه شوم عربستان شد، برخورد قاطعانه رهبری با آل سعود نمونه دیگری از تدبیر و مدیریت بی نظیر ایشان بود./854/پ202/ج

ارسال نظرات