۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۹۷۶۵۸

دوره آموزش رایگان قرآن در فرهنگسرای عطار برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره‌های آموزش رایگان قرآن برای همه رده‌های سنی در فرهنگسرای عطار برگزار می‌شود.
دوره آموزش رایگان قرآن در فرهنگسرای عطار برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره‌های آموزش رایگان قرآن برای همه گروه‌های سنی در فرهنگسرای عطار برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره‌ها به فرهنگسرا مراجعه کنند. در این کلاس‌های آموزشی رایگان به کودکان ۴ تا ۶ساله، حفظ؛ به دبستانی‌ها روخوانی قرآن و به بانوان و علاقه‌مندان نوجوان و جوان، تفسیر آیات و احکام آموزش داده می‌شود.

 

شایان ذکر است در این کلاس آموزشی به آموزش حفظ قرآن کریم (ویژه خردسالان)، روخوانی و روانخوانی، تدبر در قرآن کریم، آشنایی با نهج البلاغه و مفاهیم قرآن کریم(ویژه بزرگسالان) است.

 

همچنین این کلاس ها با تأکید و پیگیری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مبنی بر اینکه "مراکز سازمان فرهنگی هنری می بایست کلاسهای آموزش قرآنی را به صورت رایگان برگزار کنند؛ "فرهنگسرای امام (ره) نیز همگام با فرهنگسراهای شهر تهران، ضمن ثبت نام کلاس های رایگان، آموزش قرآن کریم را برای گروه های مختلف سنی برگزار می کند.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در کلاس‌های آموزش رایگان قرآن می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۹ به فرهنگسرای عطار به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه کنند./817/102/ب1


منبع: فرهنگسرای عطار

ارسال نظرات