۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۹۷۳۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نامه رهبر انقلاب منشور هسته‌ای ایران را مشخص کرد/ فرهنگ عاشورا احیاگر جامعه اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که نامه رهبر معظم در رابطه با مسأله برجام منشور هسته‌ای ایران را مشخص کرد، گفت: این نامه فصل‌الخطابی برای موافقان و مخالفان برجام است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: عزاداری سید الشهدا(ع) در گسترش معنویت جامعه مؤثر است.

 

وی با بیان این که به حمد الله استقبال جوانان در هیأت های مذهبی بسیار کم نظیر است، افزود: فرهنگ عاشورا ایستگاهی در برابر ظلم و ستم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی عنوان داشت: عاشورا زنده کننده جامعه است.

 

وی در ادامه با بیان این که کشته شدن بیش از 8 هزار زائر در حرم امن الهی، مایه ننگ و رسوایی آل سعود است، اظهار داشت: آل سعود عامل قتل دردناک حجاج در فاجعه منا است.

 

سکوت جوامع بین المللی در برابر فاجعه منا معنا دار است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که دردناک تر از فاجعه منا سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر است، تصریح کرد: سکوت در برابر کشته شدن 8 هزار مسلمان معنی دار است.

 

وی تأکید کرد: کمیته حقیقت یاب از کشورهای اسلامی برای تحقیق در رابطه با بررسی علل فاجعه منا اعزام شود.

 

حجت لاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسأله برجام گفت: نامه رهبر معظم انقلاب نقشه راه و منشور هسته ای ایران را مشخص کرد.

 

وی با بیان این که افراد موافق و مخالف با برجام باید به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب عمل کنند، افزود: نامه رهبری زمینه همدلی و اتحاد را در جامعه فراهم کرد.

 

منشور هسته ای تضمین کننده منافع ایران است

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: محققان و پژوهشگران باید منشور هسته ای را به عنوان سند ماندگار که تضمین کننده منافع ایران اسلامی است را بیشتر مورد توجه و تشریح کنند.

 

وی با تأکید بر این که نباید از دسیسه های دشمن غافل شد، اظهار داشت: مسؤولان پیگیری مذاکرات هسته ای، وظیقه دارند رهنمود های رهبری را به دقت پی گیری کنند.

 

بیان حوادث تاریخ تذکراتی برای عبرت گرفتن است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اعتراض تاریخی امام خمینی(ره) در برابر قانون کاپیتولاسیون گفت: نخستین اقدام بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، لغو این قانون ننگین بوده است.

 

وی قانون کاپیتولاسیون را عامل از بین بردن عزت ایران دانست و افزود: این حوادث تذکرانی برای عبرت گرفتن است، باید در رفتار های جهانی همواره عزت و سربلندی خود را حفظ کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با نارضایتی از عملکرد متولیان امر در رابطه با طرح تحول سلامت در استان بیان کرد: در استان طرح تحول سلامت به دلیل نبود نظارت کافی خوب اجرا نمی شود.

 

وی با اشاره به این که دولت در حال سرمایه گذاری در طرح تحول سلامت است، افزود: مسؤولان با انتقاد پذیری، در جهت رفع مشکلات مردم طرح تحول سلامت باید تلاش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان داشت: انتظار می رود مسؤولان در جهت محرومیت زدایی برنامه ریزی جدی داشته باشند./9451/201/ب2

ارسال نظرات