۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۹۷۱۵۶
نماینده تبریز مطرح کرد؛

ضرورت وحدت و همگرایی در شرایط کنونی

خبرگزاری رساـ عضو کمسیون ویژه برجام گفت: توافق در موضوع هسته ای و دستاوردهای سیاست خارجی کشورمان هیچ‌گاه خواسته رژیم صهیونیستی نبوده است.
مسعود پزشکيان، نماينده مردم تبريز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون ویژه برجام امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سیاست خارجی دولت در توافق هسته‌ای با غرب اظهار داشت: برجام وحدت دنیا بر ضد ایران را شکست داد.


وی با بیان این‌که توافق در موضوع هسته ای و دستاوردهای سیاست خارجی کشورمان هیچ‌گاه خواسته رژیم صهیونیستی نبوده است، خاطرنشان کرد: عکس العمل سران رژیم صهیونیستی و دشمنان قسم خورده ایران نشان داد که موفقیت های کشورمان در برجام آنان را نگران کرده است.


پزشکیان ادامه داد: دیپلماسی ایرانی امروز تندروهای آمریکا و صهیونیست را منزوی کرد، برخی برجام و توافقات هسته ای ایران را عهدنامه ترکمن چای می نامند ولی آیا این همه موفقیت و منزوی شدن دشمنان انقلاب عهدنامه ترکمن چای است؟ باید این دستاوردها را تقویت کنیم تا همیشه عزت و قدرت ایران حفظ شود.


نماینده مردم تبریز خاطر نشان کرد: علت اینکه اروپا و آمریکا، اتحادیه اروپا و شورای امنیت سر میز مذاکره آمدند کسب این دستاوردهای هسته ای در ایران بود. با وجود این موفقیت ها، دستاورد سیاسی برجام کمرنگ شده است، اکنون صهیونیست به تکاپو افتاده و بر این اساس دستاوردهای برجام نباید کمرنگ شود.


وی با تأکید بر  نقش تعیین کننده و محوری رهبری در روند مذاکرات هسته ای و موفقیت های کسب شده تصریح کرد: امروز توان موشکی ایران یک امتیاز بازدارنده و قدرت برای کشورمان در منطقه است که باید روز به روز تقویت شود تا همچنان با اقتدار باشیم.


پزشکیان با بیان این‌که مجلس از تحقیقات، پژوهش و توسعه نیروی انسانی متخصص دفاع می کند تا خطرات را دفع کنیم، گفت: درست است که با آمریکا بر اساس توافقات مذاکره می کنیم ولی به هیچ وجه نباید به آنها حسن ظن داشته باشیم بلکه باید با هوش و درایت پیش برویم.


عضو کمسیون ویژه برجام با تأکید بر وحدت و همگرایی حول محور ولایت در شرایط کنونی کشور ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همزبانی میان ملت و دولت هستیم، در چنین شرایطی می توان به اهداف عالی نظام اسلامی دست یافت./935/پ202/ش

ارسال نظرات