۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۹۷۰۳۵
رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی:

وظیفه روحانیت نجات جوانان از گرفتاری و انحطاط است

خبرگزاری رسا ـ رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به این که امروز دشمنان قصد دارند با تغییر نگرش و اختلال در اعتقادات مردم باورهای دینی آنان را با مشکل مواجه کنند، گفت: جامعه روحانیت باید که با جذب نوجوانان و جوانان به مقدسات دینی آنان را از گرفتاری و انحطاط نجات دهند.
رييس‌ کل دادگستري استان مرکزي هم انديشي و تجليل از ائمه جماعات دادگستري استان مرکزي هم انديشي و تجليل از ائمه جماعات دادگستري استان مرکزي هم انديشي و تجليل از ائمه جماعات دادگستري استان مرکزي وظیفه روحانیت نجات جوانان از گرفتاری و انحطاط است وظیفه روحانیت نجات جوانان از گرفتاری و انحطاط است وظیفه روحانیت نجات جوانان از گرفتاری و انحطاط است وظیفه روحانیت نجات جوانان از گرفتاری و انحطاط است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی ظهر امروز، 29 مهر در نشست هم اندیشی و تجلیل از ائمه جماعات دادگستری استان مرکزی، بیان کرد: ماه محرم نماد ارزش و عظمت امر به معروف و نهی از منکر در اسلام  است.

 

کربلا و قیام عاشورا درس بزرگ زندگی برای آزادمردان جهان

رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که  امام خمینی فرمودند که "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: کربلا و قیام عاشورا با در نظر گرفتن تمامی زوایا درس بزرگی زندگی برای شیعیان و آزادمردان جهان است.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان این که شهدای کربلا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر از جان خود گذشتند و به خوبی حماسه آفرینی کردند، خاطرنشان کرد: قیام کربلا نمونه یک حماسه بزرگ و واقعی است که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده است.

 

نماز اول وقت مهم ترین ابعاد امر به معروف

رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به این که امروز دشمنان قصد دارند با تغییر نگرش و اختلال در اعتقادات مردم باورهای دینی آنان را با مشکل مواجهه کنند، اظهار داشت: جامعه روحانیت باید که با جذب نوجوانان و جوانان به مقدسات دینی آنان را از گرفتاری و انحطاط نجات دهند.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی اقامه و تشویق به نماز اول وقت را از مهم ترین ابعاد امر به معروف دانست و تصریح کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای نماز در همه ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که نماز اول وقت یک واجب الهی محسوب می شود، خاطر نشان کرد: واجبات الهی به واسطه حساس بودن جایگاه دادگستری از اهمیت بیشتری برای کارکنان این نهاد برخوردار است.

 

نماز مصداق اعلای عبودیت و بندگی در محضر خداوند متعال است

حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به این که نماز مصداق اعلای عبودیت و بندگی در محضر خداوند متعال است بیان کرد: و اضافه کرد: با توجه به اینکه تمامی کارکنان اعم از رؤسا، قضات و دیگر کارکنان این حوزه با بسیاری از جرائم و مجرمان با جرائم گوناگون سر و کار دارند؛ از این رو اجرای احکام الهی بین آنان بسیار لازم ارزیابی می‌شود.

 

رییس‌ کل دادگستری استان مرکزی در ادامه بیان کرد: نماز به عنوان ستون دینی می‌تواند تکیه گاه و مانعی بزرگ برای رمی شیطان و جلوگیری از مفاسد اخلاقی، عملی و رفتاری در تمامی زمینه‌ها باشد./842/202/ب1

ارسال نظرات