۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۹۶۵۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

بصیرت و معرفت از ارکان دینداری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: بصیرت و معرفت از ارکان دینداری است و اگر کسی بصیرت نداشته باشد با هر سخن یا رفتاری منحرف می شود.
همايش مل تحجر و اسلام آمريکايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا، امشب در نشست سیاسی که در مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا برگزار شد اظهار کرد: اصول شناخت اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی با یکدیگر تفاوت های فاحشی دارد، هر یک از این عناوین نتایج و بازخوردهایی دارد که از جنبه های گوناگون با هم فرق دارد.

 

وی در ادامه افزود: امروزه اسلام آمریکایی مصادیق مشخصی چون اسلام داعش، اسلام وهابی و سلفی دارد که آگاهی و شناخت این نوع نگرش به اسلام برای طلاب الزامی و ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا عنوان کرد: تعریف اسلام رحمانی، تعریف درستی نیست زیرا خداوند متعال هم رحمان و رحیم و هم اشد المعاقبین است.

 

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: رژیم طاغوت در دوران قبل از انقلاب به دنبال ارائه نسخه ای از اسلام آمریکایی به مردم بود و در جریان آن حتی خود شاه نیز در مناسک مذهبی از جمله نماز و حج حضور می یافت.

 

وی تأکید کرد: مهم ترین مشخصه اسلام آمریکایی بی توجهی به اوضاع و شرایط منطقه و بی اعتنایی به جنایات واقع شده در کشورهای مسلمان بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ امام خمینی(ره)، این نگرش تغییر یافت و اسلام ناب محمدی به جهان معرفی شد.

 

وی در پایان، گفت: گفت: بصیرت و معرفت از ارکان دینداری است، اگر کسی بصیرت نداشته باشد با هر سخن یا رفتار منحرف می شود./868/203/ب1

ارسال نظرات