۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۹۵۱۳۴
همزمان با آغاز ایام عزاداری امام حسین

ویژه برنامه های ماه محرم در مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، همزمان با آغاز ماه محرم، ویژه برنامه های مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را برگزار می کند.
ویژه برنامه های ماه محرم در مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد برگزار می شود

خانم حیدری فرد، مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراز کرد: واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، همزمان با آغاز ماه محرم، ویژه برنامه های مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را برگزار می کند.

وی با خاطرنشان کردن این که  عشق و علاقه به امام حسین(ع) ضامن حیات و بقای دین مبین اسلام است، افزود: آیت الله خامنه ای می فرمایند: «امام حسین (ع) عظیم‏ترین مبارز و مجاهد تاریخ اسلام است.»

 

حیدری فرد با اشاره به این که حجت الاسلام هاشمی محجوب، استاد حوزه علمیه سخنران این مراسم است، گفت: مراسم ذکر توسل و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) در سالن اجتماعات این مرکز، ویژه عموم بانوان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که قرائت زیارت عاشورا و مرثیه سرایی از ویژه برنامه های این مراسم است، گفت: روز جمعه افزون بر مراسم سخنرانی و ذکر توسل، دعای ندبه نیز در این مراسم قرائت خواهد شد.

 

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در پایان یادآور شد: مراسم دهه اول محرم، به مدت 10 روز از پنجشنبه بیست و سوم مهرماه، برگزار خواهد شد./1309/302/ب1

ارسال نظرات