۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۴۶۷۲
استاد حوزه علمیه:

مدافعان واقعی انقلاب همواره درصدد پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام صرفی‌پور در دیدار با خانواده شهید والامقام سعید آزادی گفت: مدافعان واقعی انقلاب همواره درصدد پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه هستند و لحظه ای سلاحشان را بر زمین نمی گذارند.
شهدا انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه کرمانشاه ظهر امروز با خانواده شهید والامقام سعید آزادی دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور، استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان کرمانشاه با حضور در منزل شهید و با اشاره به رشادت های جوانان غیور و ولایتمدار انقلاب اسلامی در پاسداری از ارزش های انقلاب عنوان داشت: شهدا بدون هیچ چشم داشتی در مسیر مقابله با کفار قدم برداشتند و به درجه شهادت نائل شدند.


استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همواره به خون جمهوری اسلامی ایران تشنه هستند و تلاش مجدانه ای برای از پای درآوردن انقلاب و اسلام می کنند اما به برکت رشادت های جوانان انقلابی دشمنان خبیث انقلاب از صحنه روزگار حذف خواهند شد.


وی در ادامه با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حسین همدانی ابراز کرد: مدافعان واقعی انقلاب همواره درصدد پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه هستند و لحظه ای سلاحشان را بر زمین نمی گذارند.


حجت الاسلام صرفی پور بیان داشت: سردار همدانی ها در تمام لحظات پیرو ولایت فقیه هستند و با توجه به شرایط خاص دنیای اسلام هر جا که به وجود این عزیزان احتیاج است آن ها حضوری مجاهدانه خواهند داشت.


استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف دشمنان اسلام عنوان داشت: قطعأ شیاطین و دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال بی احترامی و هتک حرمت به مقدسات و انبیاء و امامان الهی هستند لذا مسلمانان با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر می توانند دست دشمنان را قطع و آن ها را از رسیدن به اهداف شومشان مأیوس کنند.


وی بصیرت و آگاهی را در مقابله با دشمنان واجب و ضروری دانست و ابراز کرد: آشنایی به مسائل دینی و مذهبی، بصیرت عاشورایی و آگاهی به خطرات و دسیسه های دشمنان از موارد و نکاتی است که جوانان و نوجوانان برای این که در منجلاب فساد و تباهی شیاطین گرفتار نشوند باید نسبت به موارد مذکور اهتمام ویژه ای داشته باشند.


استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: امید است با بصیرت تمام پیرو ولایت فقیه و پاسدار آرمان ها امام راحل و شهدا باشیم و به هیچ بیگانه ای اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران داده نشود و قطعأ دشمنان این را به خوبی درک کرده اند که روحیه شهادت طلبی و وجود رهبری فرزانه، رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ایران است.


گفتنی است، شهید والامقام سعید آزادی در سال 1358 در درگیری با منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل شد./857/202/ب2

ارسال نظرات