۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۹۴۶۳۸
جانشین فرماندهی تیپ 83 امام صادق خراسان رضوی خبر داد؛

جذب 100 روحانی جهت تبلیغ و ترویج نماز در حاشیه شهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی از جذب 100 روحانی جهت تبلیغ و ترویج نماز در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: اقامه نماز و ترویج نماز، ناشی از اهمیت خود نماز است.
حجت الاسلام سرور

حجت الاسلام سید رضا سرور، جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از جذب  100طلبه و روحانی حوزه علمیه خراسان جهت تبلیغ در حاشیه شهر مشهد خبر داد.


حجت الاسلام سرور هدف از جذب طلاب و روحانیان را  ترویج و تبلیغ امر نماز دانست و تصریح کرد اقامه نماز و ترویج نماز، ناشی از اهمیت خود نماز است.


وی با توجه به اینکه مبلغان صاحب اندیشه، بیان و منبر، با گفتن، نوشتن و پرداخت جذاب و هنری می‌توانند این وظیفه بزرگ را ادا کنند، خاطر شان کرد: آگاهی دادن و بیان آثار و برکات نماز از سوی روحانیان و طلاب می‌تواند از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آورد.


جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی شرایط جذب طلاب را حداقل اتمام سطح یک و گذراندن دوره آموزشی این مرکز دانست و اظهار کرد: پرداخت حق‌التبلیغ مناسب و کمک هزینه اجاره مسکن از مزایای این جذب است.


حجت‌الاسلام سرور ادامه داد: طلاب و روحانیانی که علاقه‌مند هستند، در این طرح شرکت کنند می‌توانند تا پایان آبان‌ماه به آدرس خیابان عبادی، عبادی 73، بین فاطمیه 23 و 25، مرکز بسیج روحانیان حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند./
859/303/ب2

ارسال نظرات