۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۹۴۶۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

روحیه انقلابی و جهادی مهم ترین عامل موفقیت شعیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که روحیه انقلابی و جهادی مهم ترین عامل موفقیت شعیه است، گفت: روحیه جهادی دیگر کشورها به تأسی از انقلاب است.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب حسینی بود.


شهادت طلبی و ایثار الگویی است که از مکتب حسینی گرفتیم
وی با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم افزود: حماسه، ایثار و شهادت طلبی بزرگ ترین الگویی بود که از مکتب حسینی گرفتیم.


حجت الاسلام مهدوی با بیان این که روحیه انقلابی و جهادی مهم ترین عامل موفقیت شعیه است، یادآور شد: همین روحیه انقلابی و جهادی موجب شد در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی پیروزمیدان باشیم.


وی با تأکید بر حفظ روحیه جهادی عنوان داشت: اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، دچار سستی می شویم.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر به دنبال رفاه طلبی و روزمرگی باشیم، پویایی، ارزش ها و آرمان ها ی ما از دست می رود.


روحیه جهادی در دیگر کشورها به تأسی از انقلاب است
حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر تعامل نهادهای فرهنگی در حفظ و تقویت روحیه جهادی و انقلابی اظهار داشت: روحیه جهادی در دیگر کشورها به تأسی از انقلاب است.


وی روحیه مقاومت و جهادی عاملی مهم در راستای مقابله با دسیسه ها و توطئه های فرهنگی دشمن و رمز موفقیت در عرصه های گوناگون بیان کرد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با بیان این که مبانی دینی بسیار روشن است، خاطرنشان کرد: این مبانی دینی آموزش های مهمی را در زمینه مقابله با باطل به ما می دهد.


وی با اشاره به این که دین و اعتقادات ما سازگاری با کفر ندارد، یادآور شد: یک زمانی بحث کفر و اسلام عقیدتی و دینی است و زمانی به جنگ تبدیل می شود.


حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: در زمان جنگ تاب تحمل نداریم و برای مقابله با کفر و دفاع از کیان اسلام جریان مقاومت را پیش می گیریم.


وی با اشاره به این که کفر به کشتار و تجاوز تن می دهند، اظهار کرد: دراین زمینه باید ایستادگی کرد و به صراحت راه مقابله را پیش گرفت./9459/302/ب1

ارسال نظرات