۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۲۹۳۷۰۵
محقق و پژوهشگر علوم اسلامی:

دولت عربستان بی لیاقت و معاند است

خبرگزاری رسا ـ محق و پژوهشگر علوم اسلامی با بیان این که جان مردم برای دولت آل سعود ارزشی ندارد، گفت: آل سعود نهایت استفاده را از حادثه منا برای آدم کشی کرد.
حجت الاسلام سيد ياسر مهديزاده

حجت الاسلام سید ستار مهدیزاده، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این که در روایات به درگیری بعد از جنگ یمن و کشتار حجاج در منا در سال آخر قبل از ظهور اشاره شده است، گفت: طبق فرموده اهل بیت(ع) هر کس خون حرام را در حریم کعبه بریزد، خداوند او را سخت مجازات می کند.

 

وی افزود: خون حرام که از سوی آل سعود در ایام حج در منا ریخته شد موجب نابودی حکومت آل سعود از سوی خداوند خواهد شد.

 

حجت الاسلام مهدیزاده با اشاره به این که هر حکومتی قبل از ساقط شدن از سوی خداوند متعال امتحان می شود تا مقدمات هلاکت آن فراهم شود، گفت: قرآن کریم می فرماید برای نابودی یک حکومت فرصتی به بزرگان و نافذان آن داده می شود تا ماهیت خود را آشکار کنند.

 

این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با تأکید بر این که کشتار حجاج در منا، به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به دست آل سعود صورت گرفت، ابراز کرد: بر اساس آیات قرآنی فاجعه منا موجب صدور حکم هلاکت خاندان آل سعود از سوی خداوند خواهد شد.

 

وی با بیان این که دولت عربستان نه تنها بی لیاقت بلکه معاند است، گفت: دولت عربستان برای جان مردم ارزشی قائل نیست.

 

به گفته وی، عربستان به ریختن خون مردم عادت کرده است، چرا که در چند ماه گذشته خون بسیاری از مردم مظلوم یمن را با تجاوزات خود به این کشور بر زمین ریخت و روحیه استکباری خود را آشکار کرد.

 

حجت الاسلام مهدیزاده با اشاره به این که عربستان در حادثه منا انتقام گیری کرد و  حتی قصد کشتن برخی از شخصیت ها را هم داشت، گفت: آل سعود نهایت استفاده را از حادثه منا برای آدم کشی کرد، چرا که آنها کشتن شیعه را صواب می دانند.

 

این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با تأکید بر این که فاجعه منا را نمی توان سهل انگاری دانست، بیان کرد: مطرح کردن سهل انگاری از سوی عربستان، دفاع از ظالم است، چرا که عربستان دست به آدم کشی در فاجعه منا زده است.

 

حجت الاسلام مهدیزاده گفت: امام راحل بعد از حادثه سال های گذشته در حج فرمود ما به وقت خود از آل سعود انتقام خواهیم گرفت، از این رو امروز زمان انتقام گیری از آل سعود است./1307/302/ب1

ارسال نظرات