۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۳۸۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

مردمی‌بودن موجب موفقیت یک روحانی در فعالیت‌های تبلیغی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان یکی از عوامل موفقیت یک روحانی را مردمی بودن او دانست و گفت: معنی مردمی بودن به فکر مشکلات مردم بودن است.
حجت‌الاسلام حسين شيخي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 600 ویژه برنامه به مناسبت عید غدیر خم و دهه امامت در این شهرستان برگزار شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: این برنامه ها در قالب همایش های تبلیغی و معرفتی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ علوی و سیره امام علی (ع)، برگزاری مراسم شبی با قرآن با محوریت آیاتی که در شان ولایت نازل شده، جشن های خیابانی، برگزاری مراسم خطبه خوانی غدیر، ایستگاه های صلواتی که با تو زیع شیرینی وشربت و اطعام مومنین در روز غدیر را از مهمترین برنامه های این ایام برشمرد.

 

وی اظهار داشت: این برنامه ها با همکاری هیئات مذهبی، هیأت امناء مساجد وحسینه ها کانون ها وخانه های قرآن سطح شهرستان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام شیخی یکی از عوامل  موفقیت یک روحانی را مردمی بودن او دانست و گفت: معنی مردمی بودن به فکر مشکلات مردم بودن است و اگر مردم  احساس کنند که روحانی محل یا منطقه شان، به فکر  حل مشکلات مردم است، می تواند اثرگذار در مردم باشد.

 

وی خواستار همکاری بخشداری و همه ادارات و نهادهای شهر شبانکار با حجت‌الاسلام مرهونی شد و اظهار داشت: همکاری مستمر و خوب شما با روحانی شهر سبب دلگرمی و فعالیت بیشتر وی خواهد شد./846/203/ب2

ارسال نظرات