۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۲۲۸
با حضور آیت الله شبستری؛

مجلس بزرگداشت شهید جلالی جان باخته فاجعه منا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت پاسدار بسیجی شهید رضا جلالی، جان باخته فاجعه منا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مصلای تبریز برگزار شد.
مراسم گراميداشت جانباختگان فاجعه منا در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در مراسم بزرگداشت پاسدار بسیجی شهید محمد رضا جلالی، جان باخته فاجعه منا، که پیش از ظهر امروز در مصلای تبریز برگزار شد، با اشاره به راهبرد امام راحل در برخورد با نظام استکباری جهانی، اظهار داشت: استکبار ستیزی و مقابله با جریان استکبار جهانی از اصول فکری انقلاب و امام بود.


وی با تأکید بر سیاست اقتدارگرایانه در مجامع بین‌المللی، ابراز داشت: اگر در هر شرایطی کشور اسلامی ایران در برابر دشمن احساس ضعف و ناتوانی از خود نشان دهد و موضع منفعلانه بگیرید دشمن جری‌تر شده و در برابر کشور و ملت ایران عملکرد زیاده خواهانه داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، آثار موضع ضعف‌گرایانه و منفعلانه را خطرناک و جبران ناپذیر دانست و افزود: هر جایی رفتار دولتمردان منفعلانه و ضعف‌گرایانه بوده است، دشمن جری‌تر و جسورتر شده است و طلب‌کارانه با ملت برخورد کرده است.


وی ادامه داد: هر جایی مواضع دولت و ملت ایران اسلامی قاطع بود، شاهد عقب نشینی دشمن بوده ایم، در شرایط امروز نظام اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها و میدان های منطقه‌ای با اقتدار و عزت حرکت کرده است.


حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر دشمن شکن بودن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خاطرنشان کرد: در جلسات سازمان ملل رییس جمهور و وزیر خارجه آمریکا مسأله شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را مطرح و تلاش دارند این شعار برچیده شود.


وی این عکس العمل دولتمردان آمریکا را نشان از تأثیر عمیق این شعار دانست و اظهار داشت: مرگ بر آمریکا و اسرائیل سبب حساسیت و ترس دولتمردان در رده‌های بالای دولت آمریکا شده است، این نشان از تأثیر عمیق این شعار دارد.


وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان از نفرت و عمق دشمنی ملت با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل دارد، نظام اسلامی دست از روحیه استکباری برنداشته است، این روحیه استکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی در جای خود باقی است.


حجت الاسلام کاملی فر با اشار به بیانات رهبری درباره استکبار ستیزی، تصریح کرد: توافق چه امضاء شود و چه نشود این روحیه استکبارستیزی در جای خود باقی است و نظام اسلامی سیاست حمایت از گروه‌های مبارز و دوستان خود در منطقه را ادامه خواهد داد.


وی نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مردمی، برخواسته از میان ملت و تداوم یافته با حمایت‌های مردم خواند و تصریح کرد: هدف از تحریم‌ها جدایی ملت از انقلاب و رهبری است، اما هیچ گاه به این قصد شوم خود دست نخواهند یافت.


گفتنی است، این مراسم با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در مصلای اعظم تبریز و با حضور اقشار مختلف مردم و روحانیت برگزار شد./854/202/ب2

ارسال نظرات