۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۹۲۲۷۷

اشتغال به تحصیل 530 دانش آموز در مراکز آموزشی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۵۳۰ دانش آموز دختر و پسر در مراکز آموزشی وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس مشغول به تحصیل هستند.
 امامزاده حسين بن موسي الکاظم (عليه السلام) در طبس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، همزمان با ایام بازگشایی مدرسه‌ها و در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بقاع متبرکه 530 دانش آموز دختر و پسر در مراکز آموزشی وابسته به آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در قالب 30 کلاس مشغول به تحصیل هستند.


از مجموع این تعداد دانش آموز 180 نفر در قالب هشت کلاس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، 120 نفر در قالب هفت کلاس در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر، 45 نفر در قالب سه کلاس در کتابخانه حضرت امام رضا (ع) قاین، 46 نفر در قالب سه کلاس در شهرستان بشرویه و 11 نفر در قالب یک کلاس در کتابخانه حضرت امام رضا (ع) محمدآباد طبس در مراکز آموزشی مهد الرضا و پیش دبستانی و تعداد 128 نفر در قالب هشت کلاس در دبستان هوشمند شکوفه های رضوی طبس نیز مشغول به تحصیل و فراگیری علم هستند.

 

لازم به ذکر است، به کارگیری مربیان متعهد، متخصص و مجرب، استفاده از تجهیزات روز و برنامه های فوق العاده، داشتن نمازخانه، کتابخانه و آزمایشگاه از مهم‌ترین ویژگی‌های این مراکز آموزشی برای دانش آموزان است./968/203/ب3

ارسال نظرات