۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۹۱۷۳۵
آیت الله صفایی بوشهری:

مسؤولان زمینه فعالیت‌های اجتماعی ناشنوایان را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مسؤولان با تمام وجود در ایجاد زمینه‌های اشتغال، ازدواج و فضاهای سالم ورزشی و تفریحی باید در خدمت ناشنوایان باشند.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جمعی از ناشنوایان موفق و ورزشکار استان بوشهر به مناسبت 8 مهر (30 سپتامبر) روز جهانی ناشنوایان امروز صبح با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار گفت: بزرگ ترین مدال شما، مدال شخصیت بالای شما است و الحمد لله شما در سطح استان به عنوان چهره‌های موفق، اخلاقی و دینی مطرح هستید. 

 

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: لازم است که مسؤولان با تمام وجود در ایجاد زمینه‌های اشتغال، ازدواج و فضاهای سالم ورزشی و تفریحی در خدمت شما باشند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه می‌توان گفت اگر یک عضو از انسان حذف شود، خداوند در اعضای دیگر اقتدار ایجاد می کند، اظهار داشت: الحمدلله شما دارای ضریب هوش بسیار بالا هستید به همین خاطر مردم شما را خیلی دوست دارند و تا کنون هیچکس از شما در طول تاریخ، بدی ندیده و هر چه دیده اند خوبی بوده و این نشان از شخصیت بالا و تدین شما دارد.

 

وی افزود: از مسؤولان تشکر می‌کنم که همکاری و کوشش می‌کنند تا فضا را برای زندگی راحت شما فراهم کنند و از همه این عزیزان تقاضا دارم با جدیت بیشتر و فعالیت بیشتر این کار را انجام دهند.

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: امیدوارم خیرین و خیریه‌های قوی به خیریه های موجود در این زمینه کمک کنند و بتوانند مشکلات شما عزیزان را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه هم اکنون مهم ترین کار برای شما، تحصیل و مهارت افزایی در عرصه اشتغال است، تصریح کرد: وقتی که تحصیل و مهارت باشد تلاش هایی که دیگران برای کارآفرینی انجام می‌دهند، ثمر می دهد اما اگر تحصیل و مهارت در عرصه فنی نباشد هر چقدر هم که برای ایجاد تعاونی ها تلاش شود، ثمر نمی‌دهد.  

 

وی ادامه داد: به همین خاطر باید هم خواهران و هم برادران به تحصیلات خود ادامه دهند و به حوزه فنی و حرفه ای توجه ویژه داشته باشند و با امید به آینده و توکل به خدا و ایجاد تعاونی های خوب که مسؤولان ایجاد می کنند، ان شاء الله دست به دست هم دهند و ایجاد اشتغال و درآمد زایی کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه آرزوی من این است که همه شما موفق و تحصیل کرده و دارای اشتغال و زندگی بسیار خوب باشید، افزود: در بین ناشنوایان استان، ورزشکاران بسیار خوبی در سطح ملی داریم و من به خود می بالم و افتخار می کنم در استانی هستم که همه به ویژه شما عزیزان خوب هستند و قلب من مالامال از عشق و محبت به شماست./833/203/ب1

ارسال نظرات