۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۹۱۴۸۰
رییس تبلیغات اسلامی ازنا خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در شهرستان ازنا

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی ازنا از برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در مساجد، خانه های قرآنی روستایی و هیأت های مذهبی این شهرستان خبر داد.
عيد غدير

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، در 20 مسجد این شهرستان جشن‌هایی با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

 

وی سخنرانی، مرثیه سرایی، مسابقات قرآنی و تبیین فلسفه غدیر را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در مساجد شهری و روستایی ازنا بیان کرد.


حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به فعالیت مؤسسات قرآنی در برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر خاطرنشان کرد: مراسم جشن عید غدیر خم در30 هیأت مذهبی شهرستان ازنا نیز برگزار می‌شود.


وی در ادامه مداحی، نصب پلاکارد، آذین بندی معابر، مسجد و سخنرانی امام جماعت مساجد پیرامون مقام و منزلت امام علی(ع) و عظمت روز عید غدیرخم از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی ازنا به مناسبت عید غدیر بیان کرد.

 

عید غدیر تجلی امامت است
رییس تبلیغات اسلامی ازنا عید غدیر را بزرگ‌ترین عید اسلامی دانست و بیان کرد: این عید تجلی امامت و تداوم نبوت است.

 

وی گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی گوناگون را مهم ترین عامل در جهت خنثی کردن دسیسه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: با تبیین معارف اهل‌بیت(ع) بین نسل جوان به خوبی می‌توان از اعتقادات این قشر مرزبانی کرد.

 

حجت‌الاسلام بیاتیان عید غدیر را فرصتی مناسب در جهت تقویت باورها و اعتقاد دینی جوانان بیان کرد و اظهار داشت: با برگزاری باشکوه برنامه‌ها و توجه به محتوای آنها باید بر آگاهی جوانان افزوده شود.

 

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی در جهت رسیدن به اهداف اصلی اجرای برنامه‌ها در عید غدیر امری ضروری است که باید مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار گیرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات